Klacht: Ongevraagd abonnement

op 11 januari 2019 over Puzzelbrein in de categorie Tijdschriften

Ben eind 2018 gebeld door puzzel4U. Zou eenmalig een puzzelblad krijgen en dan zou het daarmee klaar zijn. Daarna kreeg ik een rekening voor een jaarabonnement. Daar was ik het niet mee eens, maar blijkbaar had ik toch iets af moeten zeggen, dus nu zat ik aan het abonnement vast.(heb hen daarover gebeld). Uiteindelijk dan maar betaald. Krijg ik in nov een brief van Best-Tipp met een machtiging (die ik niet heb ingevuld!) dat ik meedoe met een loterij?! Ik wil hélemaal niet meedoen met wat voor loterij dan ook!
Hoe kom ik hier vanaf??

Als ik van het abonnement af ben en geen post meer krijg van puzzel4U of van Best-Tipp!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Puzzelbrein over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Puzzelbrein in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Puzzelbrein een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Puzzelbrein

Heeft op 15 januari 2019 om 11:09 geantwoord

Geachte heer-mevrouw,
Uw klacht betreft niet PuzzelBrein. Ook het bijgaande klantnummer is niet bekend bij de klantenservice van PuzzelBrein. Dit puzzelblad wordt kennelijk aangeboden door een andere firma of aanbieder. Wij verzoeken u uw klacht te richten aan de klantenservice van het puzzelblad. Wij hopen u hiermede van dienst te zijn geweest.
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door CarlaSw