Klacht: ongevraagd abonnement

op 16 januari 2018 over Puzzelbrein in de categorie Tijdschriften

Puzzelbrein heeft mijn vrouw aan de lijn gehad,ze houd totaal niet van puzzels en pas kreeg ze mail over een abonnement die ze afgesloten zou hebben,dat heeft ze uiteraard niet gedaan dus betalen ga ik zeker niet al sturen ze 100 aanmaningen,ik zie dat dit bedrijf al jaren bezig is met mensen op te lichten,we gaan op advies ook nog aangifte doen wegens oplichting.

Tevreden zou ik zijn als dit bedrijf totaal niet zou bestaan,maar ja,tevreden als mijn vrouw geen rekeningen ontvangt voor iets wat ze niet afgesloten heeft want betalen gaan we absoluut niet .het gaat gelijk de prullenbak in.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Puzzelbrein over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Puzzelbrein in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Puzzelbrein een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Puzzelbrein

2 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw Seters, Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet u ontvangt dus ook niet het cadeauexemplaar. Een rekening is niet gestuurd en aanmaningen zult u dus ook niet ontvangen. Wij hopen, dat uw klacht zo naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Puzzelbrein

Heeft op 16 januari 2018 om 11:25 geantwoord

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand reactie via de website aan de klant doorgegeven.

Geachte heer/mevrouw Seters,
Klantenservice