Klacht: ik wil geen abonnement van Puzzelbrein! Wat een oplichterij!

denots010 op 04 juli 2018 over Puzzelbrein in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik werd begin mei gebeld door een medewerker van puzzelbrein dat ik gratis kennis kan maken met hun puzzelboek. Ik had gelijk nee gezegd, heb er totaal geen interesse in, maar de medewerker bleef maar doordrammen dat het eerste boek geheel gratis is. Ik had verder geen tijd voor dit gesprek, ik was druk bezig op mijn werk dus ik dacht van ik zeg wel ja, dan ben ik van dit gedoe af. Ik ben zelf 4 weken op vakantie geweest en toen ik 12 juni thuis kwam lagen er 2 puzzelboekjes in mijn brievenbus, waarvan in de ene ook nog een acceptgiro van 75,30 euro! Ik heb toen gelijk een mail gestuurd dat ik dit niet ga betalen, omdat ik zeker geen abonnement wil afsluiten. Toen kreeg ik een reactie terug, dat in het cadeau-exemplaar van 18 mei duidelijk vermeld stond dat het abonnement 14 dagen na 18 mei kon opgezegd worden, en omdat ze geen opzegging binnen 14 dagen hebben ontvangen, kunnen ze het abonnement dus niet meer ontbinden en dat het op 27-12-2018 wordt beëindigt. Nou dat dacht ik dus niet! Ten eerste, ik ben 4 weken weg geweest, en kon het nooit binnen die 14 dagen opzeggen, ten twede wat is dit voor onzin dat het abonnement niet opgezegd kan worden?? Ik ben NEVER NOOIT abonnee geweest van puzzelbrein, en wil ik ook nooit worden van zo een oplichterij! Als ik een puzzelboek wil, haal ik er een in de winkel voor nog geen 5 euro per stuk! Belachelijk dit, heb er geen woorden voor!

Gewenste Oplossing:

de rekening van 75,30 euro die ze opgestuurd hebben graag annuleren! Want ik ga geen cent betalen voor die onzin!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Puzzelbrein over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Puzzelbrein in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Puzzelbrein een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Puzzelbrein

6 jaren geleden - Geachte heermevrouw, Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Puzzelbrein

Heeft op 10 juli 2018 om 16:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaande reactie via de website aan de klant doorgegeven.

Geachte heermevrouw,
Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen.
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door