Klacht: Geen gratis exemplaar ontvangen en toch vast aan abonnement

op 25 maart 2020 over Puzzelbrein in de categorie Tijdschriften

Geen gratis exemplaar ontvangen. Als ik inlog zie ik dat ik binnen 14 dagen moet opzeggen anders krijg ik een betaald exemplaar opgestuurd! Wat een onzin. Op de website en mail sturen jullie duidelijk dat het geheel vrijblijvend is zonder een vast abonnement.

Als nog Wil ik het gratis exemplaar ontvangen. En hoef verder geen exemplaar te ontvangen. Ik betaal niks.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Puzzelbrein over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Puzzelbrein in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Puzzelbrein een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Puzzelbrein

Heeft op 26 maart 2020 om 11:47 geantwoord

Geachte heer-mevrouw,
Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is stopgezet. Wij hebben ook aangegeven, dat mocht u nog iets ontvangen, u dat dan kan vernietigen. Omdat het abonnement is stopgezet, behoeft u uiteraard ook niets te betalen.
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Om alsnog een gratis exemplaar te ontvangen, moet u zich hiervoor opnieuw aanmelden bij PuzzelBrein.
Klantenservice

Heeft op 26 maart 2020 om 13:01 geantwoord

Ik heb mij adres opgegeven voor een gratis exemplaar. Die wil ik als nog ontvangen omdat dat is beloofd. Hiervoor ga ik mij niet opnieuw aanmelden omdat ik dan weer in dezelfde situatie terecht kom.

Alle klachten die gemeld zijn door Gratisblad