Klacht: Geen bevestiging

elly vissenberg op 24 december 2021 over Puzzelbrein in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tekefoontje gehad dat ik een prijs gewonnen hebben. 3 maanden gratis. Daarna voor ruim 30 euro per maand zou ik automatisch meespelen. Echter nooit een mail gehad. Wat te doen.

Gewenste Oplossing:

Ontvangen mail met duidelijke instructies zodat ik me gelijk af kan melden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Puzzelbrein over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Puzzelbrein in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Puzzelbrein een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Puzzelbrein

Heeft op 06 januari 2022 om 10:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Mocht u zich aangemeld hebben, dan ontvangt u van ons een bevestiging.
U staat (nog) niet in ons bestand, dus u hoeft niets op te zeggen.

Bericht van Puzzelbrein

1 jaar geleden - Wij benaderen onze klanten via een e-mail en niet telefonisch. Mogelijk betreft het hier een andere aanbieder. Mocht u zich bij PuzzelBrein aangemeld hebben, dan ontvangt u van ons een bevestiging. U staat (nog) niet in ons bestand, dus u hoeft niets op te zeggen.

Alle klachten die gemeld zijn door elly vissenberg