Klacht: Geen akkoord gegeven op abo

op 18 mei 2018 over Puzzelbrein in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb onlangs een dame aan de telefoon gehad die een abonnement wilde verkopen voor 75 euro. Ik heb hier nooit een akkoord op gegeven. Echter heb ik nu een mail met een betalingsherrinering voor het abonnement. Ik ben hier nooit mee akkoord gegaan. Ben zeker ook niet van plan om het bedrag te betalen.

Gewenste Oplossing:

Als het abonnement stop gezet is en ik mijn geld terug heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Puzzelbrein over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Puzzelbrein in behandeling genomen

Bericht van Puzzelbrein

2 dagen geleden - Geachte heermevrouw, Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Puzzelbrein een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Puzzelbrein

Heeft op 22 mei 2018 om 11:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaande reactie via de website aan de klant doorgegeven.

Geachte heermevrouw,
Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen.
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Heeft op 22 mei 2018 om 11:27 geantwoord

Dat mijn abonnement is stopgezet is een ding maar, waar het voornamelijk om draait is dat ze willen dat ik volgens hun zou moeten betalen...dat is dus onterecht. is \"dat\" opgelost?

Alle klachten die gemeld zijn door Mel7