Klacht: Gedwongen een vastzitten aan puzzelbrein.

op 15 november 2017 over Puzzelbrein in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik werd gebeld door puzzelbrein dat ik een gratis puzzelboek zou ontvangen en ik hier allemaal niks voor hoefde te doen. Ik had meerdere malen aangegeven het niet te willen en geen interesse hierin te hebben. Maar de medewerker stond erop en ik had er recht op etc. Nu dacht ik weet je dan stuur maar op dan ben ik er vanaf. Zij vertelde dat ik bij dat gratis exemplaar een formulier kreeg waarmee ik mij meteen kon uitschrijven voor dit abonement via de site.
Het boek zou op 6 oktober bij mij thuis moeten verschijnen, wat nooit is gebeurd. Wellicht ontving ik kort daarna het tweede exemplaar wat dus betekende dat ik vastzat aan een jaarabonement. En dus 75 euro moest betalen, ik snapte er niks van dus ik heb gebeld en na 10 minuten werd ik dan eindelijk te woord gestaan. Hier werd mij verteld dat ik moest bellen als het boek 6 oktober niet binnen zou zijn, dat is mij natuurlijk volkomen ontgaan. Ook liet hij mij een gedeelte van het opgenomen gesprek terug luisteren waarin ik wel akkoord ben gegaan met het gratis boek maar niet met het abonement. Uiteindelijk gaf hij mij een goede uitkomst vond hij zelf en dat is dat ik ipv 75 maar 33 euro hoefde te betalen. Er was geen andere optie volgens hem. Ik heb uiteindelijk het bedrag maar betaald om van deze onzin en oplichterij af te zijn maar ik ben het hier natuurlijk niet mee eens!

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als mij toekomt wat beloofd is en dat is dat ik na mijn gratis puzzelboek klaar was en niks hiervoor hoef te betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Puzzelbrein over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Puzzelbrein in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Puzzelbrein een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Puzzelbrein

2 jaren geleden - Geachte mevrouw Kerremans,Uw klacht is nogmaals bekeken en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Het betaalde bedrag wordt naar uw rekening overgemaakt. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.Met vriendelijke groet, Klantenservice

Puzzelbrein

Heeft op 21 november 2017 om 10:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand bericht via email aan de klant doorgegeven.

Geachte mevrouw Kerremans,

Uw klacht is nogmaals bekeken en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen.
Het betaalde bedrag wordt naar uw rekening overgemaakt.
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door SanneKerremans