Klacht: Factuur Puzzelbrein

op 01 december 2017 over Puzzelbrein in de categorie Tijdschriften

Geachte,

Gisteren kreeg ik een brief binnen dat ik een abonnement heb afgesloten met puzzelbrein, hier zat een factuur bij van €75,30.

Ik heb helemaal niks afgesloten bij ze.

Ik heb dit helemaal niet afgesloten. Ik heb meteen een mail naar ze gestuurd en daar krijg ik geen antwoord op.

Vandaag heb ik ze gebeld en dan doe ze zeer onbeleefd tegen je.

Ik ga dit zeker niet betalen.

MVG

Als ze ophouden met dit soort ongein

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Puzzelbrein over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Puzzelbrein in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Puzzelbrein een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Puzzelbrein

2 jaren geleden - Geachte mevrouw Jeurissen, Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Puzzelbrein

Heeft op 04 december 2017 om 13:47 geantwoord

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand bericht via email aan de klant doorgegeven.

Geachte mevrouw Jeurissen,
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Klantenservice

Heeft op 04 december 2017 om 20:14 geantwoord

Op dit moment, heb ik nog steeds geen mail van puzzelbrein ontvangen in mijn mailbox, zoals is beloofd is in het bericht op 4-12-2017 13:47

Alle klachten die gemeld zijn door heus78