Klacht: Contract

kimberleyyx op 12 januari 2018 over Puzzelbrein in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo ik heb een gratis exemplaar gekregen en toen zat ik vast aan een abbonement die ik niet hoef mijn budget beheerder heeft ookal contact gehad en daarin word verteld dat ik nog 3 exemplaren heb gekregen en de 4de nog moet komen ik vraag me alleen af waar zijn die boekjes want ik heb ze nooit ontvangen ik Hoop dat dit word opgelost en het contract vernietigd word zonder kosten en niet alsnog de boekjes opsturen anders moet ook verdere maatregelen nemen mvg

Gewenste Oplossing:

Geen kosten geen boekjes en geen abbonement

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Puzzelbrein over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Puzzelbrein in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Puzzelbrein een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Puzzelbrein

Heeft op 15 januari 2018 om 14:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Klacht is 4 keer ingediend. Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand reactie via de website aan de klant doorgegeven.

Geachte mevrouw Wille,
Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen.
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door