Klacht: Abonnement opgezegd, maar moet toch betalen

Ditisonzin op 16 mei 2019 over Puzzelbrein in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Werd telefonisch benaderd voor eventuele interesse in een puzzelboek. Eerste exemplaar is gratis. Zou deze in maart ontvangen. Uiteindelijk pas in april ontvangen. Abonnement opgezegd. Heb daarna ook geen vervolg exemplaar gehad. Maar kreeg later wel een betalings herinnering. Niet eens eerst een betaalverzoek.

Contact opgenomen. Mijn opzegging viel buiten het opzegtermijn, nogmaals uitgelegd dat ik het boekje pas in april kreeg. Gaven ze aan dat ik ook een mail van hun zou moeten hebben, wat ik ook niet ontvangen heb. Ik zou een vervolg exemplaar ontvangen hebben met daarin een betaal verzoek wat ook niet het geval is.

Gewenste Oplossing:

Abonnement annuleren en vrijgesteld worden van betaling. Vervolg exemplaar hoef ik ook niet te hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Puzzelbrein over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Puzzelbrein in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Puzzelbrein een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Puzzelbrein

Heeft op 17 mei 2019 om 18:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer-mevrouw,
Uw klacht was doorgegeven en uw abonnement was stopgezet en gecrediteerd. Wij hebben ook aangegeven, dat mocht u nog iets ontvangen, u dat dan kan vernietigen. Omdat het abonnement is gecrediteerd, behoeft u uiteraard ook niets te betalen.
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door