Klacht: Abonnement op naam minderjarige

op 25 november 2017 over Puzzelbrein in de categorie Tijdschriften

Puzzelbrein heeft een abonnement op Puzzelbrein verzonnen, nota bene op naam van mijn 13-jarige dochter. We zijn niets aangegaan met dit bedrijf en hebben niets ontvangen. Schande dat ze nu kinderen bij hun oplichterspraktijken betrekken.

Als ik niets meer van dit bedrijf verneem

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Puzzelbrein over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Puzzelbrein in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Puzzelbrein een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Puzzelbrein

2 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.Graag wil ik u wel melden, dat uw dochter een geboortedatum heeft opgegeven van 31-10-1994.Met vriendelijke groet, Klantenservice

Puzzelbrein

Heeft op 27 november 2017 om 21:55 geantwoord

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand bericht via email aan de klant doorgegeven.

Geachte heer/mevrouw,
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.

Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door IdT67