Klacht: Abonnement kosten

op 13 januari 2018 over Puzzelbrein in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag ik krijg zojuist via mijn mail een bericht van puzzelbrein dat er een openstaande bedrag staat van 73,30 en dit bedrag over wil maken naar roniko.bv.
Ik heb nooit een exemplaar ontvangen van hun. Ben wel telefonisch benaderd en zou een gratis exemplaar verstuurd krijgen, zodra die binnen was en ik er tevreden mee zou zijn, zou ik een abonnement met hun kunnen afsluiten.
Nu blijkt dat ik al een abonnement met hun afgesloten heb en ik het niet kan opzeggen.
Weet hier iemand raad mee!
Trouwens mijn adres gegevens kloppen niet.

Gewenste Oplossing:

Hierop antwoord krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Puzzelbrein over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Puzzelbrein in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Puzzelbrein een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Puzzelbrein

2 jaren geleden - Geachte heer Jurmendi, Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Puzzelbrein

Heeft op 15 januari 2018 om 15:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand reactie via de website aan de klant doorgegeven.

Geachte heer Jurmendi,
Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen.
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door jurmendi@hotmail.com