Klacht: abonnement geen tijdschriften wel betalen!!!!

op 23 januari 2020 over Puzzelbrein in de categorie Tijdschriften

Telefonisch krijg je te horen dat je een eenmalig gratis puzzelbrein exemplaar kunt ontvangen. Altijd hartstikke leuk, wordt netjes bij vermeld dat er een abonnement aan vast zal zitten als je het niet opzegt na aanvang van het blad. Huidige situatie nooit eerste exemplaar ontvangen maar wel een mooie nota op de deurmat. Terug gebeld met de vraag hoe dit mogelijk is, word je als klant niet serieus genomen, worden verdraaid en komt er op neer dat het mijn schuld is dat ik niet gereageerd heb.

dat ik geen rekening betaal voor de nooit ontvangen tijdschriften!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Puzzelbrein over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Puzzelbrein in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Puzzelbrein een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Puzzelbrein

Heeft op 23 januari 2020 om 11:31 geantwoord

Geachte heer-mevrouw,
Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Wij hebben ook aangegeven, dat mocht u nog iets ontvangen, u dat dan kan vernietigen. Omdat het abonnement is gecrediteerd, behoeft u uiteraard ook niets te betalen.
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Theo de schepper