Klacht: Abonnement aangesmeerd

op 11 februari 2020 over Puzzelbrein in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Begin januari werd ik door een agressieve verkoop dame telefonisch benaderd. Een gratis puzzelboek, vrijblijvend, zodra ik het gratis exemplaar binnen had kon ik aangeven geen abonnement te willen. Ik was aan het werk, de mevrouw praatte ontzettend snel en ik dacht; ach ja doe maar, leuk voor mijn moeder.
Nooit heb ik dat gratis puzzelboek ontvangen! En dus de trigger om aan te geven dat ik geen abonnement wil, is nooit gekomen. Maar ze verwachten nu wel dat ik 81,20 euro ga betalen want schijnbaar heb ik toch een abonnement afgesloten. En ben 3 dagen te laat. 3 dagen! Belachelijk!
Dus ik bel de klantenservice, maar die kunnen niks voor me betekenen. Ik moet mailen. N.a.v. mijn mail stellen ze voor het bedrag te halveren. Ik weer bellen, want onderaan staat Vriendelijke groet, Klantenservice Puzzelbrein maar als ik de klantenservice bel zeggen ze dat directie de mail stuurt en zij niks kan betekenen.
Wat een vertoning!

Gewenste Oplossing:

Ik wil zwart op wit de bevestiging dat ik geen abonnement aan ga met Puzzelbrein en ik Puzzelbrein geen geld verschuldigd ben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Puzzelbrein over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Puzzelbrein in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Puzzelbrein een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Puzzelbrein

Heeft op 11 februari 2020 om 11:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer-mevrouw,
Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Wij hebben ook aangegeven, dat mocht u nog iets ontvangen, u dat dan kan vernietigen. Omdat het abonnement is gecrediteerd, behoeft u uiteraard ook niets te betalen.
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door CarmenKeers