Schandalig. Van 26 November ben ik aan het sukkelen met mijn Pickx in het buitenland. Ik wordt door Proximus van het kastje naar de muur gestuurd. Eerst ligt het aan de WiFi in het buitenland. Het is altijd wel iemand... Lees meer

Ging deze namiddag langs in de winkel voor de aanschaf van een nieuwe smartphone voor mijn echtgenote. Het toestel Samsung Galaxy A21s voor het ogenblik in promotie! Mij echtgenote heeft reeds een abonnement van 10€ gefactureerd op mijn factuur.... Lees meer

Geachte'' wij zijn zo vrij te verwijzen naar onze telefonische afspraak op maandag 03/8/2020 met de proximusdiensten aangaande storingen van tv,internet op onze adres waaronder volgende afspraken werden gemaakt. Op donderdag 06/8/2020 zouden technische medewerkers zich aanbieden op de Vooruitzichtstraat... Lees meer

Verkoper verkoopt ons producten waar hij over liegt.voorbeeld 120mbs internet en dan krijg je 40mbs. Wij vragen aan verkoper of we telenet moeten opzeggen. Verkoper verteld ons dat proximus dat doet. 4 maanden later krijgen we een rekening van telenet van... Lees meer

Ik besteldde ongeveer een maand geleden een smartphone in de proximus webshop maar khad al even problemen met dat te doen omdat ik geschorst was van achterstallige betalingen die ik al betaald had, nu anyway een week later en ik... Lees meer

Ik ben bij jullie klant en heb een verzekering bij jullie lopen smartphone omnium.ik heb deze verzekering genomen omdat er mij werd verteld als er iets met men smartphone zou gebeuren dat ik een volledige nieuwe toestel zou krijgen. In maart... Lees meer

Ik heb onlangs bij mijn tuin kabel schade veroorzaakt van Proximus, en ze hebben bij mij gekomen te herstellen. Ze hebben maar alleen 10 minuten gewerkt en nu een factuur gestuurd als 212€. Om 2 kabel aan elkaar te verbinden... Lees meer

goedemorgen, 2 maal zijn we naar het proximus center in de baron albert d'huartlaan 1150 bxl geweest voor de promotie voor een nieuwe smart phone om na een 1/2 uur 3/4 te vernemen dat zij die promotie niet doen het... Lees meer

goedemorgen, 2 maal zijn we naar het proximus center in de baron albert d'huartlaan 1150 bxl geweest voor de promotie voor een nieuwe smart phone om na een 1/2 uur 3/4 te vernemen dat zij die promotie niet doen het... Lees meer

al jaren ontvang ik mijn facturen per post. nu al voor de 2e keer stelt proximus voor dit voortaan elektronisch te doen. waar je zou verwachten dat ik daar mijn akkoord voor zou moeten geven, doen zij net het omgekeerd en... Lees meer
