Klacht: promotie maken met levering binnen dag en het niet waar maken

op 19 juli 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik ben bij een mediamarkt geweest en daar wordt aangegeven dat als je iets online besteld dat het de volgende dag wordt geleverd. Zelfs als je voor 13.30 besteld. Dit is de grootste bullshit die er is. Ze promoten hiermee maar kunnen het bijna nooit waarmaken. en dan komen ze met smoesjes over derde waar ze mee te maken hebben. Echter lag de fout bij hun en hadden ze het te laat gesorteerd. Dus smoesjes met derde heeft hier geen zin. + zouden ze geen promotie mogen maken voor loze beloftes. Ook al werken ze samen met derde dan moet het nog steeds op tijd geleverd worden. en een dag later is een heel groot verschil. Daarmee nog niet eens gesproken te hebben over een track en trace link die ze versturen die niet werkt.

Als ze waarmaken wat ze beloven. Hiervoor heb ik een vrije dag opgenomen wat mij geld kost en nu moet ik nog een vrije dag opnemen wegens hun fout.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sabine1991steenis