Klacht: Profesionele comnunicatie

op 25 juni 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Het zou fijn zijn als de conducteuren een cursus kunnen volgen om een klacht te behandelen. Wij kregen foute instructies van de balie wanneer wij onze internationale tickets hebben aangeschaft en resultaat daarvan een foutief ticket. De conducteur wou ons verhaal niet eens horen en bleef erbij staan dat wij extra moesten betalen. Als een klant van de NS voelde ik me zo opgelicht. Ik zou het fijn vinden om een uitleg te krijgen van de conducteur en een uitgeleg van wat wij precies moesten doen zodat alles DUIDELIJK is. ik kreeg van iemand anders te horen wat wij fout deden(wij hadden niet ingecheckt en dachten dat een ticket genoeg was van de een naar ander bestemming). De conducteur vroeg aan de ander conducteur of die ticket goed was en het kon hem geen moer schelen.Foei NS

Nooit, altijd vertraging

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 11 juli 2016 om 11:12 geantwoord