Klacht: Product niet geleverd en onbeschoft behandeld aan de telefoon

op 07 juni 2021 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Ik belde de klantenservice van bol.com op 07/06/2021 om 09:25 met betrekking tot mijn bestellingen 1234077945 en 1234079330. Het eerste probleem is dat mijn producten niet worden verzonden en de externe verkoper vertelde me dat ze de producten niet gaan verzenden. Als ik bol.com hierover bel, weten ze van niks. Ik vertrouw op het merk bol.com en ik verwacht dat de producten worden verzonden als ik ze bij bol.com koop.

Het tweede probleem is de behandeling van de klantenservice. Ik verzoek bol.com om het opgenomen gesprek op 07/06/2021 om 09:25 te beluisteren. Je collega gebruikte het fck woord tegen mij. Dit is niet acceptabel.

Eerlijk gezegd heb ik er geen vertrouwen in dat bol.com het probleem oplost zoals ik dat wil. Verstuur mijn producten en leer uw collega's goed met mensen om te gaan.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bol.com

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bol.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fatihozturk