Klacht: Problemen omzetten naar alles in 1 basis abonnement

op 09 januari 2014 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Eind augustus (2013) wilde ik overstappen van alles in 1 plus naar de basis. 2 weken later de schriftelijke bevestiging ontvangen maar tot nu is er niets veranderd. Ik heb elke maand telefonisch contact opgenomen om dit probleem te melden. Elke keer krijg ik het zelfde verhaal te horen dat er problemen zijn met de facturering en dat het te veel betaald geld terug gestort zal worden. Tot nu niets ontvangen en niets veranderd.
Een week of 3 geledend nog per email een klacht ingediend en wederom krijg ik het zelfde verhaal te lezen.
Dit schiet echt niet op. Ik heb echt mijn twijfels aan hun antwoord of er inderdaad een probleem is met de facturering. Je wordt aan het lijntje gehouden.

Een zo snel mogelijke oplossing en van hogerhand een brief/ email met de ware reden dat het zolang duurt(de) en excuses.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nore Hermans