Klacht: problemen met mailserver en internetverbinding valt weg of traag

op 26 januari 2014 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Vanaf begin december zijn er continu problemen met het binnen halen en verzenden van mails. Ook valt regelmatig de internet verbinding weg of is traag.

Diverse malen gebeld en alle informatie doorgegeven.
Helaas ontvang ik dan vervolgens weer een mail met het verzoek om informatie te verstrekken. Telefonisch dan wel te verstaan want een reply is niet mogelijk. Al regelmatig gebeld en alles doorgegeven. Diverse malen klachtenformulieren ingevuld maar er komt er nog steeds geen oplossing.

Andere mensen in mijn omgeving hebben ook dezelfde problemen met Ziggo. het ziggo-forum staat vol met meldingen van dezelfde problemen. Ook op www.klacht.nl komen steeds dezelfde meldingen terug.

Klant wordt niet serieus genomen. Storing wordt in eerste instantie telefonisch ontkent en later in het gesprek wordt er bevestigd dat er veel meer klachten zijn over dit probleem.

Er worden steeds tips gegeven om de problemen op te lossen door instellingen bij ons te wijzigen en er wordt verwezen naar een pagina op hun site die als fout geeft “pagina bestaat niet”.

Dit loopt al vanaf begin december. Al bijna 2 maanden geen fatsoenlijke e-mail en internet.

Verhelpen van het probleem.

Vermelden op de site dat welke problemen er zijn. (dit is niet alleen bij mij in de regio).
Wees eerlijk tegen je klanten.

Compensatie. Ik betaal voor diensten die ik niet geleverd krijg. Bovendien moet ik erg veel tijd besteden aan telefoneren met klantenservice, invullen van klachtenformulieren. (compensatie voor de tijd, ellende en telefoonkosten)

Wij zijn bezig met het starten van een bedrijfje naast onze gewone baan en zijn afhankelijk van internet.

Er werd gesuggereerd dat we dan een zakelijk abonnement zouden moeten nemen zodat we dit risico niet hebben.
Maar het lijkt mij normaal dat ik een dienst geleverd krijg die ik betaal.
Een storing is mogelijk, maar dan dient dit wel op zeer korte termijn opgelost te zijn (binnen 24 uur lijkt me redelijk)

Als dit niet zo is dan zou de oplossing zijn dat ziggo mij kosteloos een zakelijke verbinding geeft en een vergoeding voor de afgelopen 2 maanden.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door silviathiel