Klacht: probleem bekend bij Hertz

op 20 september 2017 over Hertz in de categorie Autoverhuur

Op donderdagavond in Nis(Servië) auto opgehaald op de luchthaven, die ik gereserveerd had bij Hertz(Sunny Cars). Eenmaal van de luchthaven brandt er een waarschuwingslampje op het dashboard van de Fiat Panda. Het signaal opgezocht, de omschrijving luidt: persoonlijke veiligheid. Aangezien we de gordels om hadden, kon ik niets anders verzinnen en hebben we tot zondagavond rondgereden met het irritante waarschuwingslampje. Zondagavond auto ingeleverd bij Hertz, toevallig is de persoon van donderdag weer in dienst. Het probleem aangegeven.Tot mijn verbazing en later boosheid gaf hij aan dat het probleem bij hem bekend was. De remlichten functioneren niet!!!Ga er deze week mee aan de slag, vertelde hij. Ben boos geworden omdat hij mij en mijn vrouw bewust in gevaar heeft gebracht. Hij reageerde nonchalant.

Terugbetaling van de volledige huurprijs, inclusief all-risk verzekering(totaal ongeveer 175 euro) en een fatsoenlijk en gemeend excuus van Hertz.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hertz

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hertz nog niet in behandeling is genomen.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Hertz in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hertz

Heeft op 13 oktober 2017 om 14:11 geantwoord

Heeft op 14 oktober 2017 om 12:50 geantwoord

Goedendag, al jaren huur ik met enige regelmaat een auto op onze tripjes/vakanties bij Herz. Tot mijn verbijstering zie ik de reactie van Herz Servië. Er is totaal niet gesproken over defecte remlichten( was niet 1 remlichtlampje zoals aangegeven in hun reactie). De verklaring tot omruiling de volgende dag of herstellen, is ook klinkklare onzin en gebaseerd op leugens. Herz Servië heeft mij en mijn vrouw bewust in gevaar gebracht! Ik verwacht van een betrouwbare organisatie als Herz( mijn mening uit het verleden) oprechte excuses en een bedrag dat gelijk staat aan de betaalde huurkosten van de auto in Servië.. Ga daarom ook niet akkoord met onderstaande schikking.

Groet, Eric Crooijmans
(06-46275425)

Alle klachten die gemeld zijn door Crooijmans