Klacht: probleem

op 22 januari 2014 over Nuon in de categorie Energieleveranciers

ik probeer sinds november al mijn verhuizing door te geven. 2 maal op internet mijn verhuizing 2 keer gewacht op een code die ik via de mail zou ontvangen maar beide keren niet heb ontvangen. daarna 1 x geprobeerd te bellen maar na 20 minuten in de wacht te hebben gestaan opgehangen. 2 maal een klachtmail gestuurd maar daarop ook geen reactie, nogmaals geprobeerd te bellen maar na 30 minuten in de wacht te hebben gestaan weer opgehangen, hierna weer een klachtmail gestuurd.

doordat ik mijn verhuizing niet door heb kunnen geven heb ik een andere energieleverancier moeten nemen omdat ik anders zou worden afgesloten. nu krijg ik nog rekeningen, inmiddels zelfs een aanmaning maar ik gebruik geen energie meer van de nuon en ben niet meer wonende op het oude adres. Ik wil dat er contact met mij word opgenomen en mijn klacht word besproken en de rekening word ingetrokken

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuon over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nuon in behandeling genomen

Bericht van Nuon

3 jaren geleden - Goedemorgen, Naar aanleiding van je bericht heb ik je een email verzonden. Ik wacht het antwoord hierop, af. Alvast bedankt. Nancy Nuon Webcare

Bericht van Nuon

3 jaren geleden - Klacht in behandeling bij Nancy, Nuon Webcare

Nuon

Heeft op 20 februari 2014 om 11:10 geantwoord

20-02-2014 Contact gehad en mevrouw gaat akkoord met geboden oplossing. Nancy, Nuon Webcare

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door tristan1982