Mijn Klacht:
Bol.com doet het weer. Het systeem bij hen is niet goed maar de klant moet het maar uitzoeken. Heb net een bestelling geplaatst, betaald via Ideal en na betaling krijg ik in beeld ‘er is iets fout gegaan en het winkelwagentje is leeg’ ondertussen is het geld wel afgeschreven. Dus neem ik contact op met klantenservice. Nee, het bestelnummer is bij hen niet bekend en dat het geld is afgeschreven, nou dat wordt vast wel terug gestort. Probeert u het nog een keer. Dus gek als ik ben doe ik dat en hoera het lukt weer niet. Weer gebeld en weer hetzelfde antwoord. Ondertussen is er meer dan 100 euro van mijn rekening afgeschreven, die krijgt u vast wel terug, als het na een week nog niet binnen is kunt u nogmaals bellen. Ondertussen nog steeds geen bestelling kunnen plaatsen. Niet klantgericht want je krijgt alleen te horen, probeert u het later nog maar een keer.
Gewenste Oplossing:
als zij voor mij de bestelling zouden regelen. Zeggen, wat wilde u precies hebben, we gaan het voor u regelen en u heeft het product toch op tijd in huis. Niets van dat alles. Probeert u het later nog maar eens. De klant is geen koning de klant is hier knecht.
