Klachten over Privilege

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Privilege in de categorie Online Veiling. Bovenaan deze pagina staat het aantal klachten... Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Online Veiling

3.4 /10
30 stemmen

diefstal

Klacht van op 18 mei 2021 over Privilege in de categorie Online Veiling

Jarenlang heeft Privilege een flink bedrag van onze rekening weten te halen zonder onze toestemming. We hadden een telefoonabonnement bij Pretium lopen, maar nog nooit van Privilege gehoord, we wisten dus ook werkelijk niet dat we lid waren gemaakt van... Lees meer

Ongevraagd incasso

Klacht van op 05 mei 2021 over Privilege in de categorie Online Veiling

Op 28 december 2020 is €110 door Privilege b.v. geïncasseerd voor een abonnement tot 1-1-2022. Ik heb in 2013 mijn lidmaatschap opgezegd en meende daarmee van ze af te zijn. Ik ontving geen boekjes meer en maakte geen gebruik meer... Lees meer

Compliment van wimvdm op 06 augustus 2021 over Privilege

De klacht is naar tevredenheid opgelost

Compliment van Trea Gernaat op 28 juni 2021 over Privilege

Ik kan mij vinden in de oplossing en zorg dat de benodigde gegevens verstuurd worden en hoop dan, dat alles geregeld is en dat de automatische incasso's per direct stop gezet worden. Wordt vervolgd.

Compliment van robhassink op 16 februari 2021 over Privilege

Dag Jochem,

Jammer dat jullie uit coulance het niet direct stopzetten en het bedrag terugstorten.

Rob

Compliment van 2020-de dupe op 23 april 2020 over Privilege

Ik vind het fijn dat U dit voor ons kon oplossen.
Onze dank hiervoor

Compliment van TW B op 14 april 2020 over Privilege

Het geld is door Privileges teruggestort en het lidmaatschap per direct beëindigd.
Ook heeft Privileges nog getracht telefonisch contact op te nemen.
We zijn volkomen tevreden met het feit dat alles nu is opgelost.

Compliment van MVerschoof op 28 februari 2020 over Privilege

Ik ben netjes gebeld met de melding dat de gegevens zijn verwijderd. Zeer tevreden met de oplossing.

Compliment van Ger Manders op 04 januari 2020 over Privilege

Ik ben persoonlijk gebeld en mij is toegezegd dat het abonnement per eerstkomende datum wordt beëindigd.

Compliment van Oanuski op 12 januari 2020 over Privilege

Privilege heeft mij persoonlijk gebeld en aangegeven het probleem op te zullen lossen, tevens hebben zij excuses gemaakt voor het ongemak. Daarmee ben ik tevreden met de service en heeft Privilege het netjes opgelost.

Compliment van Jan Baan op 23 december 2019 over Privilege

Fijn dat het netjes en snel opgepakt is, de brief is inmiddels verzonden

Compliment van elvira88 op 14 december 2019 over Privilege

Bedankt voor de bevestiging. Prima oplossing zo. Mvg Elvira

Compliment van joopensan op 19 november 2019 over Privilege

Direct een door mij ondertekende brief per E-mail verstuurd met mijn opzegging en het terug storten van de 110 euro die al betaald is voor 2020.
Ben benieuwd maar tot zover tevreden.
Zijn nu 3 weken verder maar nog geen reactie van Privilege en geen geld terug 19-11-2019

Compliment van Damon Weijers op 17 oktober 2019 over Privilege

Ze hebben netjes contact gezocht met mij en e klacht opgelost

Compliment van Visschedijk op 17 oktober 2019 over Privilege

Ja ben op zich blij dat eindelijk gelukt is. Moest ze nog wel terug bellen en weer brief sturen om op te zeggen. Lidmaatschap kan nu per 2020 beëindigd worden. Ik wil u hartelijk danken voor de geboden hulp.

Compliment van Bartine op 16 oktober 2019 over Privilege

Prima zo, hoop dat ik er nu definitief van af ben voor nu en in de toekomst!!!

Compliment van Dirgni05 op 11 april 2019 over Privilege

Ben zeer tevreden! met deze snelle oplossing. Ben vriendelijk benaderd.
Bedankt!

Compliment van azy op 16 februari 2019 over Privilege

Momenteel tevreden, de tijd zal leren of Privileges zich aan hun belofte zal houden