Klachten over Privilege

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Privilege in de categorie Online Veiling. Bovenaan deze pagina staat het aantal klachten... Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 1 van 3 Online Veiling

100%
51 klachten gemeld
0 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
51 klachten opgelost
7.7 /10
120 stemmen
120

Dit smerige bedrijf heeft ongevraagd geld van de rekening van mijn moeder afgeschreven, waarschijnlijk nadat zij haar telefonisch hebben benaderd. Mijn moeder is dementerend. Echter is er geen schriftelijk bewijs te vinden van de overeenkomst. Dat geven zij na een... Lees meer

Onbekende afschrijving

Klacht van op 07 september 2018 over Privilege in de categorie Online Veiling

Ik zie tot mijn verbazing dat er zonder mijn medeweten 90,00 is overgeboekt naar Privileges b.v. Ik zie dat dit ook op 23-08-2017 is gedaan, dus 2x 90,00. Ik heb geen abonnement ondertekend of mondeling toestemming gegeven. Het is mij... Lees meer

Niet geleverde diensten

Klacht van op 31 augustus 2018 over Privilege in de categorie Online Veiling

Mijn toenmalige huisgenoot heeft telefonisch mijn telefooncontract overgezet van kpn naar privilege. Ik heb naarstig geprobeerd dit contract te ontbinden. Ben schofterig behandeld. En het is mij nooit gelukt dit contract te ontbinden. Ik betaal al jaren lang €90,- per... Lees meer

messenblok van de aktie tot 21-7-18

Klacht van op 09 juli 2018 over Privilege in de categorie Online Veiling

Beste mensen. ik zoek al een week naar een messen blok in elke deka niet aanwezig dat vind ik niet leuk ik heb nu 2maal messen zet kompleet maar nergens de op berg blokken nergen in de winkels dan heb... Lees meer

Compliment van Jose Stange op 03 december 2018 over Privilege

Beste;
Hartelijk dank daar zal mijn moeder blij mee zijn!
Met vr gr J Stange

8

Compliment van Rotterdam10 op 15 november 2018 over Privilege

Zeer tevreden en naar behoren geholpen. Bedankt!

9

Compliment van MASCH op 15 september 2018 over Privilege

Privilege heeft snel gereageerd en het abonnementsgeld zal teruggestort worden.

8

Compliment van Kievit2015 op 10 september 2018 over Privilege

Ik ga akkoord met de oplossing, binnen een half uur is de oplossing geboden.

9

Compliment van Robin privilege op 27 juli 2018 over Privilege

Zoals hierboven gemeld, heb ik zojuist weer contact gehad met Privilege B.V.
De medewerker heeft mij een passende oplossing geboden en ik ben tevreden met de afhandeling.

8

Compliment van heinz_59 op 02 juli 2018 over Privilege

Eindelijk een mooie oplossing!!

10

Compliment van Mevr Zwijnenburg op 07 juni 2018 over Privilege

Hartelijk dank voor de snelle reactie en de manier waarop onze klacht is behandeld!

8

Compliment van janaskes op 28 mei 2018 over Privilege

supersnel geregeld . fantastisch . ook privileges bedankt voor de snelle oplossing

10

Compliment van sdspieg op 03 mei 2018 over Privilege

Maar ik heb er absoluut geen vertrouwen in, dat zij deze belofte ook daadwerkelijk zullen nakomen. Ik heb ook al vroeger brieven van hun gekregen met gelijkaardige beloftes. In elk geval lijkt er wel degelijk een structureel probleem te zijn met deze firma - gezien de vele klachten op verschillende websites. Maar misschien verbazen ze me wel... In elk geval dank voor de tussenkomst

7

Compliment van hans juffermans op 13 november 2017 over Privilege

De oplossing is snel verwerkt en als wij inderdaad het geld(euro 90 )
terug hebben zijn wij zeer tevreden met de oplossing.

8

Compliment van ceelmans op 28 september 2017 over Privilege

Hartelijk dank voor dit snelle antwoord. Voor de volledigheid is er ook reeds een aangetekend schrijven verzonden om er zeker van te zijn dat alles correct wordt afgesloten.

mvg, namens dhr Schoonens,
Hans Ceelen

9

Compliment van 1.opzeggen op 19 juni 2017 over Privilege

heb een telefoontje gekregen dat zij mijn lidmaatschap hebben beëindigd

8