Klachten over Privilege

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Privilege in de categorie Online Veiling. Bovenaan deze pagina staat het aantal klachten... Lees meer >

94% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Online Veiling

94%
56 klachten gemeld
2 openstaande klachten
1 klachten in behandeling
53 klachten opgelost
5.1 /10
24 stemmen
24

December 2018 is er 90 euro betaald voor lidmaatschap. Persoon is in Maart 2019 overleden. Eis restitutie van teveel betaalde bedrag. Privileges reageert niet. Schande. Wordt weer eens tijd dat erop t.v. door een Consumentenprogramma aandacht aan wordt... Lees meer

Compliment van elvira88 op 14 december 2019 over Privilege

Bedankt voor de bevestiging. Prima oplossing zo. Mvg Elvira

10

Compliment van joopensan op 19 november 2019 over Privilege

Direct een door mij ondertekende brief per E-mail verstuurd met mijn opzegging en het terug storten van de 110 euro die al betaald is voor 2020.
Ben benieuwd maar tot zover tevreden.
Zijn nu 3 weken verder maar nog geen reactie van Privilege en geen geld terug 19-11-2019

7

Compliment van Damon Weijers op 17 oktober 2019 over Privilege

Ze hebben netjes contact gezocht met mij en e klacht opgelost

9

Compliment van Visschedijk op 17 oktober 2019 over Privilege

Ja ben op zich blij dat eindelijk gelukt is. Moest ze nog wel terug bellen en weer brief sturen om op te zeggen. Lidmaatschap kan nu per 2020 beëindigd worden. Ik wil u hartelijk danken voor de geboden hulp.

7

Compliment van Bartine op 16 oktober 2019 over Privilege

Prima zo, hoop dat ik er nu definitief van af ben voor nu en in de toekomst!!!

7

Compliment van Dirgni05 op 11 april 2019 over Privilege

Ben zeer tevreden! met deze snelle oplossing. Ben vriendelijk benaderd.
Bedankt!

8

Compliment van azy op 16 februari 2019 over Privilege

Momenteel tevreden, de tijd zal leren of Privileges zich aan hun belofte zal houden

7

Compliment van JPM1961 op 03 december 2018 over Privilege

Beste;
Hartelijk dank daar zal mijn moeder blij mee zijn!
Met vr gr J Stange

8

Compliment van Rotterdam10 op 15 november 2018 over Privilege

Zeer tevreden en naar behoren geholpen. Bedankt!

9

Compliment van MASCH op 15 september 2018 over Privilege

Privilege heeft snel gereageerd en het abonnementsgeld zal teruggestort worden.

8

Compliment van Kievit2015 op 10 september 2018 over Privilege

Ik ga akkoord met de oplossing, binnen een half uur is de oplossing geboden.

9

Compliment van Robin privilege op 27 juli 2018 over Privilege

Zoals hierboven gemeld, heb ik zojuist weer contact gehad met Privilege B.V.
De medewerker heeft mij een passende oplossing geboden en ik ben tevreden met de afhandeling.

8

Compliment van heinz_59 op 02 juli 2018 over Privilege

Eindelijk een mooie oplossing!!

10