Klachten over Privilege

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Privilege in de categorie Online Veiling. Bovenaan deze pagina staat het aantal klachten... Lees meer >

60% van alle klachten opgelost. Nog 45 klachten nodig voor een plaats in de categorie Online Veiling

60%
5 klachten gemeld
2 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
3 klachten opgelost

Overledene plukken

Klacht van pretium privilege op 21 september 2012 over Privilege in de categorie Online Veiling

Pretium's zusterbedrijf Privilege probeert ondanks overlijdensmelding de erfgenamen van de overledene (24-12-1=2011) te houden aan een abonnement dat wettelijk is vervallen door overlijden binnen de eerste gratis termijn. Van dat overlijden zijn ze korrekt (schriftelijk) op de hoogte gesteld en... Lees meer

restitutie

Klacht van Inemoo op 07 september 2012 over Privilege in de categorie Online Veiling

Een soortgelijk verhaal als van Marga op 17 augustus. Mijn (bejaarde) moeder is in augustus overleden, wij kwamen Privilege tegen op de afschrijvingen. Toen wij bij opzegging vroegen om restitutie van het restbedrag, zij heeft betaald tot april 2013, werd... Lees meer

Afschrijven geld van rekening

Klacht van Marga van der Lans op 17 augustus 2012 over Privilege in de categorie Online Veiling

Van de rekening van mijn moeder (91) is Euro 65 afgeschreven mert omschrijving Contr. Privilege tot 1-8-2013. Kan dit zo maar? Als ik alle verhalen op internet lees, die over dit bedrijf zijn gepubliceerd, is het niet bepaald een fraai... Lees meer

privelege

Klacht van ingeenwim op 15 augustus 2012 over Privilege in de categorie Online Veiling

hebben in december 2011 al privelege opgezegt per 1 feb 2012 maar ze hebben zelf wel bevestigd dat 24 feb abbenement zou worden beeindigd maar ze blijven afschrijven Lees meer

Privilege

Klacht van Annekees85 op 25 juli 2012 over Privilege in de categorie Online Veiling

Enige maanden geleden heb ik mijn abonnement bij Pretium opgezegd; later werd mij bericht dat ik indertijd tot medio 2013 had getekend zodat mij basistarief blijft doorberekend. Mbt Privilege is mij niet gevraags/gemeld dat een nieuwe period zou ingaan per... Lees meer

Compliment van Ben van Rein op 14 maart 2022 over Privilege

Razendsnel opgelost, waarvoor mijn waardering!

Hartelijk dank

Compliment van Aprilgaya op 07 maart 2022 over Privilege

Maar nog geld tegoed vanaf 2015, onterecht bedragen afgeschreven

Compliment van Kangoeroe9 op 05 november 2021 over Privilege

Een erg snelle reactie. Gisteravond op klacht.nl een bericht aangemaakt. De volgende morgen een vriendelijke mevrouw aan de telefoon gehad. Ik moet een mailtje versturen waarna het lidmaatschap wordt opgezegd. Ik ben zeer tevreden.

Compliment van wimvdm op 06 augustus 2021 over Privilege

De klacht is naar tevredenheid opgelost

Compliment van Trea Gernaat op 28 juni 2021 over Privilege

Ik kan mij vinden in de oplossing en zorg dat de benodigde gegevens verstuurd worden en hoop dan, dat alles geregeld is en dat de automatische incasso's per direct stop gezet worden. Wordt vervolgd.

Compliment van robhassink op 16 februari 2021 over Privilege

Dag Jochem,

Jammer dat jullie uit coulance het niet direct stopzetten en het bedrag terugstorten.

Rob

Compliment van 2020-de dupe op 23 april 2020 over Privilege

Ik vind het fijn dat U dit voor ons kon oplossen.
Onze dank hiervoor

Compliment van TW B op 14 april 2020 over Privilege

Het geld is door Privileges teruggestort en het lidmaatschap per direct beëindigd.
Ook heeft Privileges nog getracht telefonisch contact op te nemen.
We zijn volkomen tevreden met het feit dat alles nu is opgelost.

Compliment van MVerschoof op 28 februari 2020 over Privilege

Ik ben netjes gebeld met de melding dat de gegevens zijn verwijderd. Zeer tevreden met de oplossing.

Compliment van Ger Manders op 04 januari 2020 over Privilege

Ik ben persoonlijk gebeld en mij is toegezegd dat het abonnement per eerstkomende datum wordt beëindigd.

Compliment van Oanuski op 12 januari 2020 over Privilege

Privilege heeft mij persoonlijk gebeld en aangegeven het probleem op te zullen lossen, tevens hebben zij excuses gemaakt voor het ongemak. Daarmee ben ik tevreden met de service en heeft Privilege het netjes opgelost.

Compliment van Jan Baan op 23 december 2019 over Privilege

Fijn dat het netjes en snel opgepakt is, de brief is inmiddels verzonden

Compliment van elvira88 op 14 december 2019 over Privilege

Bedankt voor de bevestiging. Prima oplossing zo. Mvg Elvira

Compliment van joopensan op 19 november 2019 over Privilege

Direct een door mij ondertekende brief per E-mail verstuurd met mijn opzegging en het terug storten van de 110 euro die al betaald is voor 2020.
Ben benieuwd maar tot zover tevreden.
Zijn nu 3 weken verder maar nog geen reactie van Privilege en geen geld terug 19-11-2019

Compliment van Damon Weijers op 17 oktober 2019 over Privilege

Ze hebben netjes contact gezocht met mij en e klacht opgelost

Compliment van Visschedijk op 17 oktober 2019 over Privilege

Ja ben op zich blij dat eindelijk gelukt is. Moest ze nog wel terug bellen en weer brief sturen om op te zeggen. Lidmaatschap kan nu per 2020 beëindigd worden. Ik wil u hartelijk danken voor de geboden hulp.