Klacht: onrechtmatige afschrijving

19graven op 29 april 2025 over Privilege in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nadat we voor onze moeder (85 jaar!) eindelijk van Pretium af waren, hebben we van hun een bevestiging ontvangen van beëindiging van de overeenkomst. Tot onze grote verbazing kwamen we er onlangs achter dat Privilege toch gewoon 2 jaar nadien € 152,- heeft geïncasseerd van de bankrekening van deze oude vrouw. Lekker makkelijk en onrechtmatig! Terugbetalen ho maar! Kortom een grote boevenbende die aangepakt moet worden inclusief alle medewerkers die zich totaal verlaagd hebben om mensen te besodemieteren!!!

Gewenste Oplossing:

Terugbetaling van de onrechtmatige incasso's (wij hebben bewijs van formele beëindiging overeenkomst met Pretium!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Privilege over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door 19graven