Klachten over Privilege

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Privilege in de categorie Online Veiling. Bovenaan deze pagina staat het aantal klachten... Lees meer >

60% van alle klachten opgelost. Nog 45 klachten nodig voor een plaats in de categorie Online Veiling

60%
5 klachten gemeld
2 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
3 klachten opgelost

klacht

Klacht van johanvanderbeek op 01 mei 2012 over Privilege in de categorie Online Veiling

ik heb drie jaar geleden heeft mij telefonies laten een pretium telefonie contract afgesloten. voordelig bellen? dat wil toch iedereen? ik ook, maar nu blijt dat er ook automaties een privilege abonnement aan gekoppeld zit, deze wil ik echter niet... Lees meer

louche praktijken

Klacht van tonydewit op 20 april 2012 over Privilege in de categorie Online Veiling

Voor mijn 93 jarige schoonmoeder (die geen internet heeft) via een aangetekende brief abonnement opgezegd.Drie jaar geleden heeft ze zich telefonies laten strikken voor een pretium telefonie contract.Niet bekend was dat er ook automaties een privilege abonnement aan gekoppeld was... Lees meer

Privilege ergernis

Klacht van cmvh op 04 april 2012 over Privilege in de categorie Online Veiling

Wordt gebeld door Privilege en aandringen van abonnement.Zegt mij niets Privilege en gezegd dat ik geen interesse heb. Ja,maar we hebben al uw gegevens,telefoon,banknummer etc. Heb gezegd dat ik nooit meer gebeld wil worden Lees meer

abonnement

Klacht van Bellers op 20 maart 2012 over Privilege in de categorie Online Veiling

Mijn moeder (bijna 80 jaar) blijkt al vanaf 2008 een abonnement te hebben op Privilege. Er is bijna geen informatie over hen of dit magazine te vinden (Wat is dit, wat krijg je voor dit geld, wat houdt een abonnement... Lees meer

privilege

Klacht van geertenmaria op 20 maart 2012 over Privilege in de categorie Online Veiling

Er is al 2 keer(jaar) geld van mijn rekening afgeschreven voor lidmaatschap van privilege. Ik heb hier nooit opdracht voor gegeven. Op 10-1-2011 59,68 euro en op 4-1-2012 65 euro. Ik kwam erachter omdat ik het ledenblad privilege kreeg en ben gaan... Lees meer

misleiding privilege haarlem

Klacht van anneliesdejong op 16 maart 2012 over Privilege in de categorie Online Veiling

Via slinkse wijze (echtgenoot was ervan overtuigd dat wij een gratis magazine kregen) en een jaar lang op grove wijze benadert te zijn 2x een lidmaatschap aangesmeerd gekregen van privilege. Mijn zoon koopt een telefoon met het oog op... Lees meer

abonnement

Klacht van Haupie101 op 02 januari 2012 over Privilege in de categorie Online Veiling

Ik blijk al 2 jaar een afschrijving te hebben gehad van een abonnement van Privilege dat ik bij mijn weten niet heb afgesloten. Medewerkers van Privilege zeggen dat ik dit heb afgesloten bij mijn abonnement van Pretium en dat dit... Lees meer

Compliment van Ben van Rein op 14 maart 2022 over Privilege

Razendsnel opgelost, waarvoor mijn waardering!

Hartelijk dank

Compliment van Aprilgaya op 07 maart 2022 over Privilege

Maar nog geld tegoed vanaf 2015, onterecht bedragen afgeschreven

Compliment van Kangoeroe9 op 05 november 2021 over Privilege

Een erg snelle reactie. Gisteravond op klacht.nl een bericht aangemaakt. De volgende morgen een vriendelijke mevrouw aan de telefoon gehad. Ik moet een mailtje versturen waarna het lidmaatschap wordt opgezegd. Ik ben zeer tevreden.

Compliment van wimvdm op 06 augustus 2021 over Privilege

De klacht is naar tevredenheid opgelost

Compliment van Trea Gernaat op 28 juni 2021 over Privilege

Ik kan mij vinden in de oplossing en zorg dat de benodigde gegevens verstuurd worden en hoop dan, dat alles geregeld is en dat de automatische incasso's per direct stop gezet worden. Wordt vervolgd.

Compliment van robhassink op 16 februari 2021 over Privilege

Dag Jochem,

Jammer dat jullie uit coulance het niet direct stopzetten en het bedrag terugstorten.

Rob

Compliment van 2020-de dupe op 23 april 2020 over Privilege

Ik vind het fijn dat U dit voor ons kon oplossen.
Onze dank hiervoor

Compliment van TW B op 14 april 2020 over Privilege

Het geld is door Privileges teruggestort en het lidmaatschap per direct beëindigd.
Ook heeft Privileges nog getracht telefonisch contact op te nemen.
We zijn volkomen tevreden met het feit dat alles nu is opgelost.

Compliment van MVerschoof op 28 februari 2020 over Privilege

Ik ben netjes gebeld met de melding dat de gegevens zijn verwijderd. Zeer tevreden met de oplossing.

Compliment van Ger Manders op 04 januari 2020 over Privilege

Ik ben persoonlijk gebeld en mij is toegezegd dat het abonnement per eerstkomende datum wordt beëindigd.

Compliment van Oanuski op 12 januari 2020 over Privilege

Privilege heeft mij persoonlijk gebeld en aangegeven het probleem op te zullen lossen, tevens hebben zij excuses gemaakt voor het ongemak. Daarmee ben ik tevreden met de service en heeft Privilege het netjes opgelost.

Compliment van Jan Baan op 23 december 2019 over Privilege

Fijn dat het netjes en snel opgepakt is, de brief is inmiddels verzonden

Compliment van elvira88 op 14 december 2019 over Privilege

Bedankt voor de bevestiging. Prima oplossing zo. Mvg Elvira

Compliment van joopensan op 19 november 2019 over Privilege

Direct een door mij ondertekende brief per E-mail verstuurd met mijn opzegging en het terug storten van de 110 euro die al betaald is voor 2020.
Ben benieuwd maar tot zover tevreden.
Zijn nu 3 weken verder maar nog geen reactie van Privilege en geen geld terug 19-11-2019

Compliment van Damon Weijers op 17 oktober 2019 over Privilege

Ze hebben netjes contact gezocht met mij en e klacht opgelost

Compliment van Visschedijk op 17 oktober 2019 over Privilege

Ja ben op zich blij dat eindelijk gelukt is. Moest ze nog wel terug bellen en weer brief sturen om op te zeggen. Lidmaatschap kan nu per 2020 beëindigd worden. Ik wil u hartelijk danken voor de geboden hulp.