Klacht: Het jaarlijks afschrijven van het abbonementsgeld

[email protected] op 24 april 2023 over Privilege in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste lezer,
Graag zou ik mijn abbonement bij Privilege.BV willen opzeggen, omdat ik reeds 11 jaar hier geen gebruik meer van maak en ieder jaar een bedrag van €130,00 automatisch van mijn bankrekeningnummer wordt afgetrokken.
Ik heb al 3x een aangetekende brief verstuurd de afgelopen jaren. Maar helaas geen respons van Privilege.BV
Kunt u dit voor.mij oplossen?
Graag uw reactie.

B Smeets

Gewenste Oplossing:

Mer het opzeggen van mijn lidmaatschap en de automatische incasso stoppen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Privilege over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Privilege in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Privilege een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Privilege

Heeft op 24 april 2023 om 13:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]