Klachten over Privilege

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Privilege in de categorie Online Veiling. Bovenaan deze pagina staat het aantal klachten... Lees meer >

66% van alle klachten opgelost. Nog 44 klachten nodig voor een plaats in de categorie Online Veiling

66%
6 klachten gemeld
2 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
4 klachten opgelost

Klacht van sjaan6frans op 29 juni 2012 over Privilege in de categorie Online Veiling

VOOR EEN JAAR TERUG EEN TELEFOON GEKOCHT BIJ COOLBLUE. KRIJG IK PRIVILEGE THUIS GESTUURD. DIT TERWIJL IK GEEN ABONNEMENT OP PRIVILEGE HEB. HEB GEEN TOESTEMMING GEGEVEN. IS ONGEVRAAGD €65 VAN MIJN BANKREKENING ONDER VERMELDING CONTRIBUTIE 2013 GEHAALD. HOE BESTAAT... Lees meer

Lidmaatschap

Klacht van Peterheerschop op 11 juni 2012 over Privilege in de categorie Online Veiling

Mijn moeder (mevrouw Heerschop-Zeegers) van 79 klaagt dat er weer 80 euro is afgeschreven voor een abonnement dat ze niet kent. Misschien is ooit mijn overleden vader( Hr RJM Heerschop) daar ingeluisd. Want ook mijn vader zou niets hebben met... Lees meer

PRIVILEGE

Klacht van POLAK op 04 juni 2012 over Privilege in de categorie Online Veiling

ZONDER VAN TE VOREN AANGEVEN DAT JE ABONNEE BENT VAN DIT BOEKJE BIJ AANGAAN VAN KONTRAKT PRETIUM TELECOM, BIJ BELLEN ZEGGEN ZE DAT HET EEN ANDER BEDRIJF IS.ER WORDT GELD VAN DE REKENING AFGESCHREVEN Lees meer

PRIVELEGE OPLICHTERIJ

Klacht van CAN op 22 mei 2012 over Privilege in de categorie Online Veiling

ENIGE TIJD GELEDEN HAD IK ABONNEMENT GENOMEN BIJ PRETIUM TELECOM NA EEN TIJDJE ZAG IK DAT EEN BEDRIJF PRIVELEGE 54 EURO VAN MIJN REKENING HEB AFGEHAALD IK HEB GEPROBEERD DEZE BEDRIJF TE BELLEN HELAAS TEL WORDT NIET OPGENOMEN HEB IK... Lees meer

Compliment van Ben van Rein op 14 maart 2022 over Privilege

Razendsnel opgelost, waarvoor mijn waardering!

Hartelijk dank

Compliment van Aprilgaya op 07 maart 2022 over Privilege

Maar nog geld tegoed vanaf 2015, onterecht bedragen afgeschreven

Compliment van Kangoeroe9 op 05 november 2021 over Privilege

Een erg snelle reactie. Gisteravond op klacht.nl een bericht aangemaakt. De volgende morgen een vriendelijke mevrouw aan de telefoon gehad. Ik moet een mailtje versturen waarna het lidmaatschap wordt opgezegd. Ik ben zeer tevreden.

Compliment van wimvdm op 06 augustus 2021 over Privilege

De klacht is naar tevredenheid opgelost

Compliment van Trea Gernaat op 28 juni 2021 over Privilege

Ik kan mij vinden in de oplossing en zorg dat de benodigde gegevens verstuurd worden en hoop dan, dat alles geregeld is en dat de automatische incasso's per direct stop gezet worden. Wordt vervolgd.

Compliment van robhassink op 16 februari 2021 over Privilege

Dag Jochem,

Jammer dat jullie uit coulance het niet direct stopzetten en het bedrag terugstorten.

Rob

Compliment van 2020-de dupe op 23 april 2020 over Privilege

Ik vind het fijn dat U dit voor ons kon oplossen.
Onze dank hiervoor

Compliment van TW B op 14 april 2020 over Privilege

Het geld is door Privileges teruggestort en het lidmaatschap per direct beëindigd.
Ook heeft Privileges nog getracht telefonisch contact op te nemen.
We zijn volkomen tevreden met het feit dat alles nu is opgelost.

Compliment van MVerschoof op 28 februari 2020 over Privilege

Ik ben netjes gebeld met de melding dat de gegevens zijn verwijderd. Zeer tevreden met de oplossing.

Compliment van Ger Manders op 04 januari 2020 over Privilege

Ik ben persoonlijk gebeld en mij is toegezegd dat het abonnement per eerstkomende datum wordt beëindigd.

Compliment van Oanuski op 12 januari 2020 over Privilege

Privilege heeft mij persoonlijk gebeld en aangegeven het probleem op te zullen lossen, tevens hebben zij excuses gemaakt voor het ongemak. Daarmee ben ik tevreden met de service en heeft Privilege het netjes opgelost.

Compliment van Jan Baan op 23 december 2019 over Privilege

Fijn dat het netjes en snel opgepakt is, de brief is inmiddels verzonden

Compliment van elvira88 op 14 december 2019 over Privilege

Bedankt voor de bevestiging. Prima oplossing zo. Mvg Elvira

Compliment van joopensan op 19 november 2019 over Privilege

Direct een door mij ondertekende brief per E-mail verstuurd met mijn opzegging en het terug storten van de 110 euro die al betaald is voor 2020.
Ben benieuwd maar tot zover tevreden.
Zijn nu 3 weken verder maar nog geen reactie van Privilege en geen geld terug 19-11-2019

Compliment van Damon Weijers op 17 oktober 2019 over Privilege

Ze hebben netjes contact gezocht met mij en e klacht opgelost

Compliment van Visschedijk op 17 oktober 2019 over Privilege

Ja ben op zich blij dat eindelijk gelukt is. Moest ze nog wel terug bellen en weer brief sturen om op te zeggen. Lidmaatschap kan nu per 2020 beëindigd worden. Ik wil u hartelijk danken voor de geboden hulp.