Klacht: Prijsvrij misleidend

op 30 mei 2016 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Ik heb een vakantie geboekt bij prijsvrij.
Nu zie ik in mijn bevestiging dat ik een tussenstop heb ,terwijl ik dit nooit zou boeken op een korte vlucht.
Nu werd er door prijsvrij verteld dat dit in de hotelbescheiding stond.
Ik heb dit nergens zien staan (heel vreemd).
Nu is het ook nog zo dat bij het boeken er niks stond van een tussenstop,pas in de bevestiging staat dat er een tussenstop is.
Ik vindt dit misleidend .
Ik raad iedereen af om bij PRIJSVRIJ te boeken want dit kan echt niet.

Ik ben tevreden als ik geen tussenstop heb.
Met een klein kind kies je niet zomaar voor een tussenstop.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Prijsvrij.nl over deze klacht.

Bericht van Prijsvrij.nl

11 maanden geleden - Beste Robin Almere, Bedankt voor uw feedback. We willen graag met u op zoek gaan naar een geschikte oplossing zodat u met een fijn gevoel op vakantie kunt gaan. Kunt u ons uw reserveringsnummer, dossiernummer of het e-mailadres sturen waarmee u de boeking heeft gemaakt? Helaas kunnen we deze namelijk niet terugvinden uit uw gegevens. Met vriendelijke groet, Team Prijsvrij.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Prijsvrij.nl in behandeling genomen

Bericht van Prijsvrij.nl

11 maanden geleden - Beste heer Ter Haar, Hartelijk dank voor het zenden van uw reserveringsnummer. We gaan voor u nakijken of we uw vlucht kunnen wijzigen naar een rechtstreekse vlucht en nemen zo snel mogelijk contact met u op hierover. Met vriendelijke groet, Team Prijsvrij.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Prijsvrij.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Prijsvrij.nl

Heeft op 03 juni 2016 om 13:14 geantwoord

Beste heer Ter Haar,

Hartelijk dank voor het zenden van uw reserveringsnummer. Wij hebben u een email gestuurd waarin we u de situatie hopelijk hebben kunnen verduidelijken. Indien wij u kunnen helpen met het wijzigen van uw vlucht vernemen we dit uiteraard graag van u.

Wij wensen u desondanks alvast een prettige vakantie toe!

Team Prijsvrij.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Robin almere