Klacht: Prijsverschil €30 onopgelost

Grappigdatjedatvraagt op 29 oktober 2020 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Schoenen besteld op Bol.com €98,95 toen ik thuis de doos openmaakte blijkt dat de schoenen afgeprijsd zijn met een eraan bevestigd kaartje met daarop €60,-.
Na contact te hebben gehad met Zowel bol.com als de externe leverancier is er geen partij die de verantwoordelijkheid hier voor neemt. Ik moet mijn verlies accepteren of de schoenen retourneren.

Gewenste Oplossing:

Wanneer er een vergoeding plaatsvind en het prijsverschil wordt gecompenseerd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bol.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bol.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Grappigdatjedatvraagt