Klacht: prijs verschil van €500,00

op 25 mei 2016 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Na een telefonische boeking gedaan te hebben bij prijsvrij.nl kreeg ik telefoon dat de reis geen €1733,00 ging kosten maar €500,00 duurder uit kwam . ( De prijs op de site was niet uptodate !!!) .
Via internet nogmaals gekeken en daar stond de reis alsnog op , heb de reis dus maar via internet geboekt en een aanbetaling gedaan, dit alles was geen probleem. Dit valt volgens mij onder misleidende reclame , op de site erg goedkoop aan bieden en dan de prijs enorm verhogen . na gebeld te hebben met prijsvrij bleek dat ze niks voor mij konden doen en dat ze gingen kijken naar een alternatief .
Als ik iets via het internet koop en doe een aanbetaling daarvoor dan staat de prijs toch vast ?

De reis voor de prijs waar hij voor is aangeboden !!

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Prijsvrij.nl over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Prijsvrij.nl in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Prijsvrij.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Prijsvrij.nl

Heeft op 02 juni 2016 om 09:55 geantwoord

Beste heer Wennekers,

Hartelijk dank voor uw feedback. Allereerst onze excuses dat wij u niet de prijs kunnen aanbieden zoals staat vermeld op onze website. Wij hebben het voor u uitgezocht en uiteraard dit gelijk gemeld bij de desbetreffende reisorganisatie. De prijs is aangepast op de website.

We helpen u graag verder met het zoeken van een geschikte vakantie voor u en uw reispartner. We nemen daarom contact met u op zodat we u hiermee kunnen verder helpen.

Team Prijsvrij.nl

Alle klachten die gemeld zijn door ron_wennekers@hotmail.com