Klacht: Oplichting

leen64 op 09 september 2019 over Premiums in de categorie Websites - Building en Hosting

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na veel ellende is uiteindelijk onze website on-line gegaan. De service is slecht en de communicatie zo niet nog slechter. Pas als je dreigt met langskomen dan gebeurt er iets. Toen wilden we toch een webshop. Ondanks ons slechte gevoel besloten het te proberen met Premiums. Wel hebben wij een mail vooraf gestuurd met onze bedenkingen en slechte ervaringen met de website. Enfin we moesten eerst betalen dan kijken we verder. Dus betaald en toen begon de ellende, wij moesten alles zelf doen en uitvinden. Na lang gedoe eindelijk stond er iets live. Maar toen bleek dat het op mobiele apparaten het niet deed en dat bestellingen niet aankwamen. Wij bleven maar klachten en opmerkingen mailen, er gebeurde niets. Telefonisch niet bereikbaar en als je ze sprak dan wisten zij van niets. Nu vandaag weer gebeld en weer niets verder. Heel boos geworden want de webshop werkt niet en Premiums doet niets. Weet echt niet meer wat te doen, we zullen echt een andere leverancier moeten zoeken en heel snel. Dan maar juridische stappen ondernemen. Hopelijk krijgen wij ons geld terug en ook de geleden schade. Ons advies ga niet in zee met Premiums, het zijn gewoon prutsers.

Gewenste Oplossing:

Pas tevreden als wij de site bij een andere provider kunnen neerzetten, en dat wij ons geld terug krijgen want de beloofde service is gewoonweg niet gegeven.
Helemaal tevreden als Premiums zijn excuse aanbiedt geld terug stort en toekomstige klanten wel geeft waarvoor ze betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Premiums

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Premiums nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door