Klacht: Slechte product, weigeren verantwoordelijk

op 21 mei 2021 over Premiums in de categorie Websites - Building en Hosting

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Meer dan twee maanden geleden heb ik opdracht gegeven om een website te maken. Eerste contact was zeer positief; vriendelijk, proactief, profesioneel, snel. Binnen een record tijd een prachtige voorstel van hun ontvangen.
Na dat ik er mee heb ingestemd en vooruit moest betalen ging het fout in alle opzichten; er werden andere foto’s gebruikt die ze op internet hebben gevonden, foto’s te groot of te klein, uitgerekt, enorm veel tikfouten in de tekst ,verkeerde foto’s op de pagina ( b.v. schilderijen op pagina sieraden etc), tel.nr.bij “ contacten” die niet klopt…..
Elke keer als ik bericht krijg dat website klaar is en ik vraag om, door hun gemaakte fouten, te verbeteren zien ze dat als een nieuwe opdracht. Volgens hun ben ik alsmaar met veranderingen bezig en ze nemen er geen verantwoordelijkheid op voor zeer slecht uitgevoerde opdracht.
Ik heb een ingebrekestelling brief gestuurd, ze zeggen niet in gebreken te zijn. Ik heb meerdere keren poging gedaan om overeenkomst te ontbinden, het wordt geweigerd. Ik heb zelfs voorstel gedaan dat ze bedrag die ik heb betaald voor maken van de website houden en overeenkomst ontbinden. Daar was geer reactie op. Ik word nu gedwongen omjaar bedrag voor de hosting en onderhoud te betalen voor de website dir er niet is.
Gisteren werd ik weer gevraagt om een deel van de foto’s voor de zoveelste keer te opsturen want ze kunnen het niet vinden.
Ik ben al lang hoop en vertrouwen kwijt, voel mij opgelicht,gegijzeld, beroofd van mijn geld, tijd en innerlijke rust.

Gewenste Oplossing:

Als overeenkomst ontbonden is en ik krijg mijn geld terug zodat ik bij een andere bedrijf website kan laten maken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Premiums

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Premiums nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Artteja