Klacht: BEGIN ER NIET AAN

AANNEMERSBEDRIJF op 16 mei 2019 over Premiums in de categorie Websites - Building en Hosting

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 20 maart 2019 heb ik na een veel belovende telefoongesprek met Tim van premiumswebsite een overeenkomst afgesloten. ( mijn vaste accountmanager)
Ik kreeg binnen een week de ontwerpvoorstel en de volgende dag een reminder dat ik gratis 40 dagen had om dingen te wijzigen op de website.
En vanaf dag 1 moest ik binnen 14 dagen wel de rekening betalen.
Dit heb ik snel overgemaakt en verheugde ik me op de website.
Toen kreeg ik elke week een mailtje van ene Nelleke, die schreef let op u heeft nog 30 dagen gratis om uw website te wijzigen.
Toen begon ik te bellen en te mailen maar ik kreeg geen contact. Ik was ondertussen benieuwd want er gebeurde niks, ik hoorde niks.
Een week later dat nelleke weer mailde dat ik 20 dagen had om gratis de website kon laten veranderen begon ik ongerust te worden.

Na veel pogingen met bellen en mailen werd ik eindelijk teruggebeld door een ander persoon, naam ben ik even kwijt. Hierin werd mij verteld dat ik een extra bedrag moest betalen om mijn website door een copywriter te laten schrijven. Dit werd bij het begin natuurlijk heel anders verteld.
Maar goed, ik ben hier mee akkoord gegaan want ik had mijn website nodig.

Nadat ik het had betaald moest ik zelf mijn teksten aanleveren! Ook dit heb ik gedaan
Toen heb ik 20 dagen lang niks vernomen in die tussentijd heb ik vaak gebeld en gemaild.
Die Nelleke bleef mailen nog 5 dagen te gaan. Me bloed kookte inmiddels.
Mijn verheugde veranderde naar onrust irritatie boosheid
Toen ben ik gaan mailen dat ik ervan af zie, dat ik geen respons krijg en dat ik mijn geld terug wil.
Dit bleef ik een paar keer mailen, uiteraard zonder respons.
Uiteindelijk heeft Dustin mij terug gebeld. Het was op een woensdag en hij beloofde mij een link te sturen naar me website zodat ik kon zien dat ze ermee bezig waren.
Ik stelde hem voor dat wanneer hij zijn afspraken niet nakomt, dat ik de overeenkomst ongeldig wilde laten verklaren. Hij gaf als antwoordt dat ik hem kon vertrouwen en dat het goed ging komen.
Vrijdagzaterdagzondagmaandagdinsdag woensdag voorbij in die tussentijd natuurlijk zoveel keer gemaild. Gewoon geen reactie
Op donderdag kreeg ik een link door naar de website van Jeffery
Dit was echt lachwekkend, er was zodanig weinig mee gedaan dat het nog lang niet af was.
Na vele mail verkeer kreeg ik dit als antwoordt ( ik kopieer even zijn tekst hieronder)
DUSTIN:
Zoals u gisteren wellicht al heeft kunnen zien hebben wij uw Website inmiddels opgeleverd en zijn de teksten voor de Home-pagina inmiddels geschreven.

Ondanks dat de 40 dagen verstreken zijn kunt u natuurlijk nog steeds aanpassingen aan ons doorgeven. Wij zullen deze dan ook gewoon voor u doorvoeren.

Wij hadden zelf verwacht uw Website eind vorige week uw Website op te kunnen leveren, echter is dit toch 4 dagen later geworden. Ik wil dan ook benadrukken dat een verwachting natuurlijk iets anders is dan een belofte of een garantie. Ik kan dan ook op geen nergens constateren dat wij ons niet aan de gemaakte afspraken hebben gehouden. Om die reden geven wij dan ook geen gehoor aan uw sommering om het betaalde bedrag terug te storten.

Bedankt voor uw e-mail. Graag wil ik direct meegeven dat wij uw Website volgens uw input en volgens opdrachtbevestiging hebben ontwikkeld. Wij zijn dus wel degelijk onze afspraken nagekomen. Het enige dat nu nog verwerkt moet worden zijn u teksten. Het schrijven van uw teksten heeft u apart bij ons afgenomen en hier hebben wij dan ook geen verwachte leverdatum voor genoemd. Dit deel valt dan ook buiten uw opdrachtbevestiging.
Als u uw Website online wilt hebben kunnen wij dit t.a.t. voor u regelen, echter kunnen wij dit pas doen wanneer u hier per e-mail expliciet toestemming voor heeft gegeven. Daarnaast kan ik mij voorstellen dat u eerst uw teksten wilt afwachten voordat u ons hier toestemming voor geeft. Daarnaast kunnen wij pas overgaan tot het online zetten van uw Website wanneer u uw openstaande jaarfactuur heeft voldaan.

Gezien u eerdere reactie lijkt het mij niet verstandig om te noemen wanneer wij verwachten uw teksten op te leveren. Wel kan ik melden dat onze tekstschrijvers hier mee bezig zijn. Mocht u in de tussentijd willen dat wij andere zaken voor u aanpassentoevoegen aan uw Website zullen wij deze na het voldoen van uw factuur gewoon oppakken en verwerken.

Helaas ben ik ook erin getrapt! Ik kan dus nog lang wachten op de website.
Inmiddels heb ik een herinnering gekregen omdat ze de maandelijkse kosten van de website vooruit betaald willen hebben. ( dit wordt echt niet verteld bij verkoop)

Wat een K. bedrijf zeg! Zo onprofessioneel.

We zijn inmiddels 46 dagen verder en ik heb nog steeds niks en 950 euro armer!!

Mensen aub trap er niet in, begin niet aan deze ellende
Het wordt je nachtmerrie

Dit bedrijf moeten ze afsluiten.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Premiums

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Premiums nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door