Klacht: Pre-Order FIFA 18 wordt niet geleverd op de afgesproken datum

op 04 oktober 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vorige week vrijdag fifa 18 besteld, zodat ik hem zou hebben als het op 26-9 uit zou komen, daarom heb ik de Ronaldo versie besteld die € 89,99 kost. Nu kreeg ik gister een mail dat ik de game vandaag zou krijgen volgens Bol.com. Nu heb ik net op mijn account gekeken, en het blijkt dat ze de levering opeens hebben verplaatst naar 30-09!! Dit is echt onacceptabel als je iets voor zoveel geld pre-orderd.

Gewenste Oplossing:

Als het product vandaag of morgen wordt bezorgd ben ik tevreden. Maar mocht dit pas worden geleverd op 30-09 zoals nu opeens staat aangegeven zal ik een zeer ontevreden klant zijn…

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 04 oktober 2017 om 14:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jordy,

Nogmaals excuus voor het wachten, gelukkig is je Fifa18 goed aangekomen.
Heel veel speel plezier!

Groeten,
Milly van bol.com
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Alle klachten die gemeld zijn door jordyafca14