Klacht: Titel van uw klacht:Wacht Nog Steeds Op Mijn Bestelling.

Meneer Erwin Leeuwerink op 18 januari 2017 over postordershop.nl in de categorie Online Warenhuizen

Beschrijf uw klacht:Geachte Mevrouw En Meneer.
Op 11 Januari 2017 heb ik op de wesite van postordershop.nl 1 bestelling geplaatst het gaat om het artikel 1 Paar Touchscreen Handschoenen Kleur Zwart Met Het Bestelnummer 7398.
Maar tot op de dag van vandaag heb ik deze nog stedds niet ontvangen.
nou is mijn vraag hoe lang gaat dit nog duren, en ontvang ik wel dit artikel.
het totaal bedrag inclusief BTW, Afterpay en Verzendkosten Bedraagt 8 Euro En 90 Euro Cent.
Verder Ben Ik Nog Een Paar Keer Naar De Website Gegaan En Een Contact Formulier Ingevult, Met Dit Zelfde Probleem, Maar Geen Bericht En Geen Reactie, Ook Heb Ik Gebeld Naar De Klanten Service Van Postordershop En Deze Mevrouw Van De Klantenservice Vertelde Mij Dat Het Tussen De 2 En 5 Dagen Kan Duren.
En Sinds 18 Januari 2017 Om Ongeveer 22:00 Uur Kan Ik Ook Niet Meer Op De Website Komen Van Postordershop.nl
Wat Kan Ik Hier Aan Doen En Zijn De Touchscreen Handschoenen Ook Elders Te Bestellen Het Liefste In De Kleuren Zwart En Maat XL.
Laat Het Mij Weten Alstublieft!
Verder Begrijp Ik Niet Dat Er Nog Steeds Oplichters Bestaan Die Mensen Willen Oplichten, Het Zou verboden Moeten Worden.
Vriendelijke Groeten Van Meneer:Erwin Leeuwerink Uit Amsterdam

Beschrijf wanneer u tevreden bent:Ik Ben Pas Tevreden Als Ik Mijn Bestelling Heb Ontvangen, Of Dat Iemand Mij Kan Helpen Waar Ik Touchscreen Handschoen Kleur Zwart Maat XL Kan Bestellen En Kopen.
En Dat Het Bedrijf Postordershop Aangepakt Moet Worden En Alle Oplichters Een Flinke Boeten Of Straf Krijgen!

Reactie van de melder van de klacht Meneer Erwin Leeuwerink

5 jaren geleden - De Bestelling Is Inmiddels Naar Uw Opgestuurd,Wij Hebben Inmiddels Begrepen Dat Uw De Bestelling Heeft Ontvangen, Maar Wij Van PostorderShop.NL Staat Niet Aangeschreven Bij De Thuiswinkel Waarborg. Dat Komt Er Op Neer Dat Wij Van PostorderShop.NL Geen Volwaardige Postorderbedrijf Is En Dus Ook Geen Webwinkel En Online Shop, Al Maken Daar Wij Wel Reclame Over Via Advertenties Zowel Online Als Op Papier, Kortom PostorderShop.NL Wij Bepalen Onze Eigen Afspraken En Hebben Onze Eigen Algemene Voorwaarden Deze Staan Uitgebreid Te Lezen Op De Site Van PostoderShop.NL Groetjes Van PostorderShop.NL Trouwens Deze Klacht Is Inmiddels Afgehandeld En Opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Meneer Erwin Leeuwerink