Klachten over postordershop.nl

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over postordershop.nl zijn gemeld. Lees meer >

0% van alle klachten opgelost. Nog 50 klachten nodig voor een plaats in de categorie Online Warenhuizen

0%
0 klachten gemeld
0 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
0 klachten opgelost
4.0 /10
1 stemmen
1

Tijdslijn

Beschrijf uw klacht:Geachte Mevrouw En Meneer. Op 11 Januari 2017 heb ik op de wesite van postordershop.nl 1 bestelling geplaatst het gaat om het artikel 1 Paar Touchscreen Handschoenen Kleur Zwart Met Het Bestelnummer 7398. Maar tot op de dag van vandaag... Lees meer

Slechte service

Klacht van op 27 februari 2016 over postordershop.nl in de categorie Online Warenhuizen

Op 21 januari een bestelling geplaatst. Betaald via Ideal. Op 22 januari orderbevestiging ontvangen. Nr. 539454. Door fout van DHL kon het pakket niet worden bezorgd en werd teruggestuurd naar afzender (Postordershop). Omdat het pakket niet opnieuw kon worden verzonden ???? zou... Lees meer

16 december 2015 bevestiging van bestelling. 21 december 2015 bevestiging van levering. 29 december nog niets ontvangen. Gebeld met klantenservice : pakket is retour gekomen: adres onbekend. Bijna dagelijks worden op dit adres postpakketten afgeleverd.Meestal voor buren . komt altijd goed. Nu... Lees meer