Klacht: Terughouden pakjes

Hubertxxl op 08 juni 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds 15.5 ligt een pakje uit china bij het depot maar word niet geleverd.
Andere pakjes uit nederland wel.
Dus er is door tekort aan personeel gekozen die buitenlandse zendingen achter te houden.
Klantenservice meerdere keren benadert , het is druk of ik moet maar wachten.
Ik moet de afzender een onderzoek laten doen.
Gisteren weer een pakje ontvangen uit het zelfde depot maar het achter gebleven pakje niet

Gewenste Oplossing:

Gewoon leveren van het pakje waarvoor ze betaald worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Hubertxxl

2 weken geleden - Ook gisteren weer een nederlands pakje ontvangen maar het buitenlandse niet. Post blijft maar afschuiven naar de verzender. Ze moeten toch in hun eigen depot weten wat er aan de hand is.

Alle klachten die gemeld zijn door Hubertxxl