Klacht: POSTNL BEDRIEGT BIJ UITBETALING CLAIMS

Cheapy Bit op 12 februari 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben al meerdere keren contact gehad met PostNL vanwege drie vermiste pakketten. We hebben hiervoor netjes extra betaald, en de klant heeft herhaaldelijk alle documentatie correct aangeleverd. Echter, PostNL reageert niet en weigert de claim uit te betalen. Wij zullen juridische stappen ondernemen en accepteren deze gang van zaken niet! We zijn al twee MAANDEN bezig om dit op te lossen. Het is BELACHELIJK.

3SOPKC160755621, 3SOPKC179449385, 3SOPKC986516010

Gewenste Oplossing:

VOOR ALLE 3 , 100% CLAIM UITBETALINGEN.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PostNL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cheapy Bit