Klacht: Pakket niet ontvangen

Karacan op 05 februari 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

PostNL klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ PostNL has been notified of this complaint
⏳ Wacht op reactie
Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf PostNL
Status Open
Datum 5 februari 2024

Een klant heeft een klacht ingediend bij PostNL omdat hij een belangrijk pakket, dat afkomstig is uit Turkije en van zijn overleden moeder is, nog niet heeft ontvangen. Ondanks het ontvangen van een bericht over de aankomst van het pakket en het betalen van inklaringskosten, blijft het pakket uit. De klant heeft meerdere keren contact opgenomen met PostNL, maar ontvangt geen duidelijke oplossing.

Mijn Klacht:

Mijn Klacht:
Geachte aan de verantwoordelijke

Mijn moeder is overleden en hep haar spullen vanuit Turkije gekregen pakket uit het buitenland is nog steeds niet ontvangen.Deze pakket is van mijn dierbare moeder en is erg belangrijk voor mij om haar spullen in goede orde te ontvangen.Ik heb op mijn mobiel telefoon bericht gekregen van ;Je pakket met track trace-code CP101612863TR is aangekomen in Nederland. Voor dit pakket betaal je € 16,86 inklaringskosten. Ga naar de PostNL track trace-pagina, vul je track trace-code en postcode in. Daar vind je ook meer informatie over inklaringskosten.
dat ik inklaringskosten moest betalen met de Track Trace CP101612863TR, ik heb betaald en Paar keer gebeld met Post.nl.
Ze zijden dat het alles klopt mijn naam huisnummer adres plaats en mijn telefoonnummer behalve de postcode moest zijn 7601 XD ipv 7061XD. Deze is niet te herstellen is gezegd en dat het afwachten is .En niet vriendelijk gesproken en paar keer telefoon opgehangen. In de moeilijke tijden word het nog moeilijker voor ons gemaakt en niet geholpen .
Word geen contact met me opgenomen wel om te betalen een bericht . Ik wil zelf wel ophalen waar het ook is in Nederland als ik maar de spullen van mijn overledenen dierbare moeder zo spoedig mogelijk heb.
Ik heb de inklaringskosten volledig betaald.
Factuurnummer: T20240000116010 -02-02-2024

Gewenste Oplossing:
Mijn wens is dat mijn pakketje zsm bezorgd wordt bezorgd aub of dat er tenminste duidelijk gecommuniceerd wordt waar mijn pakket is , want is wel in Nederland zodat ik zelf kan halen of een oplossing.

Met vriendelijke groeten,
İlknur Karacan

Gewenste Oplossing:

Gewenste Oplossing:
Mijn wens is dat mijn pakketje zsm bezorgd wordt bezorgd aub of dat er tenminste duidelijk gecommuniceerd wordt waar mijn pakket is , want is wel in Nederland zodat ik zelf kan halen of een oplossing.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Karacan

2 jaren geleden - Het is nog steeds niet in behandeling genomen

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM