Klacht: Onbekend waar pakket is, en levertijd wordt niet gehaald (en ruimschoots niet)

ariehan op 06 juni 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een pakket verzonden naar het buitenland (wel in Europa). Volgens PostNl kan dat 3 tot 6 werkdagen duren (verwachte afleverdatum 11 tot 14 mei). Nu, 13 werkdagen (!) later, is er nog steeds niet bekend wanneer het pakket bezorgd wordt.
In eerste instantie bleef de status op ‘Zending is klaar voor verzending naar land van bestelling staan’ (en dat was pas 3 werkdagen na afgifte bij een PostNL punt), daarna blijft het nog 8 werkdagen op die status staan, en pas na 10 dagen staat het op ‘Zending is aangekomen in het land van bestemming’. Daarna zie ik dat er de volgende dag 2x is getracht het pakket af te geven. 2x op dezelfde dag, waarvan de laatste keer om 23.58… ???
Ik betaal een behoorlijk bedrag voor het verzenden, dan verwacht ik ook een goede service. En helaas was dit een pakket voor iemands verjaardag; dat heeft ie in ieder geval (nog) niet op tijd gehad – met nu al 9 dagen te laat….En bedankt!

Gewenste Oplossing:

Duidelijkheid wanneer het pakket wordt afgeleverd, en terugbetaling van een deel van de kosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door ariehan