Klacht: Niet aangebeld, bezorging mislukt

Wouter Ulje op 08 juni 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik volgde mijn bezorging in de app. Korst voor het einde van het bezorgmoment veranderde de status naar bezorging mislukt.
De bezorger had niet eens geprobeert aan te bellen.
Mijn pakket wordt nu bij een afhaalpunt gebracht op Maandag, het is nu zaterdag.
Niet alleen komt het pakket nu later aan, ik moet het zware pakket nu ook met hulp van iemand naar huis dragen.
Ik heb gechat met klantenservice, maar ook die konden geen her bezorging thuis organiseren.

Gewenste Oplossing:

Herbezorging thuis

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Wouter Ulje