Klacht: Krijg mijn toegezegde geld niet terug

Elisabeth Leyen op 07 juni 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik krijg mijn teveel betaalde verzendkosten niet terug.
Een baliemedewerker heeft mij teveel laten betalen voor een brievenbuspakketje i.p.v. € 10,- heeft hij mij €14,50 laten betalen. Er moest op advies van PostNL een nieuwe tracking gekocht worden en zou de tracking van de oude terug ontvangen. De €14,50 heb ik nog steeds niet ontvangen en er werd mij door PostNL medewerker verteld dat mijn dossier al afgesloten was zonder mij daarin te kennen wat de reden is. 2 medewerkers van PostNL hadden mij inmiddels excuses aangeboden voor deze omslachtige oplossing. Door een fout van een ander word ik nu van het kastje naar de muur gestuurd. Heb exact de instructies opgevolgd van PostNL maar krijg mij eerst betaalde tracking niet terug terwijl daar geen dienst voor verleend is. Het pakketje lag nog bij de servicedienst, was dus nog niet meegegeven. Het was dus simpeler geweest mij de € 4,50 ter plekke terug te geven, maar PostNL koos zelf voor deze omslachtige methode en nu na mijn 3e telefonische onderhoud krijg ik te horen dat ik mijn geld niet terugkrijg ondanks de toezegging van PostNL. Ik ben zeer boos. Dit kost giga veel ergernis, uitzoekerij en tijd om die € 14,50 terug te krijgen. Schandalig. Hoop dat jullie mij kunnen helpen want het is inmiddels een principe kwestie geworden. Bij voorbaat dank.

Dat ik mijn geld terugkrijg met excuses.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Elisabeth Leyen