Klacht: Groene stickers lossen niks op

dacelo op 13 februari 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een post.nl klacht is opgelost wanneer het verdwenen pakket gevonden danwel bezorgd is, NIET wanneer post.nl een sticker ‘opgelost op de klacht plaatst en de gedupeerde vervolgens naar een niet functionerende klantenservice verwijst. Als die service zou bestaan, zouden er niet zoveel klachten over dit bedrijf op klacht.nl en elders geplaatst worden.

De enige vooruitgang die dit bedrijf over de laatste 10 jaar heeft gemaakt is zichzelf nog verder af te schermen van de gedupeerde en uitgezogen klant en deze nog verder monddood te maken. Hun track en trace blijkt een lucratieve geautomatiseerde facade te zijn, de smoezen en leugens (geregistreerde brief kon niet afgeleverd worden omdat het niet door de brievenbus ging…) het geschut waarmee ze hun verantwoordelijkheid afschuiven en ook nog eens de intelligentie van de klant denken te ondermijnen.

Dus nee: het probleem is niet opgelost omdat er helemaal niets gedaan is om het probleem om te lossen. De opgegeven redenen (zijnde 1.dat de addressering onjuist was – is wederom een leugen en 2. pakket niet gevonden) markeren de zóveelste episode abominale service van dit bedrijf dat allang onder toezicht van justitie had moeten staan.

Gewenste Oplossing:

1. Wanneer er inhoudelijk op mijn klacht gereageerd wordt
2. Wanneer mijn pakket gevonden en afgeleverd wordt
3. Wanneer mij contact informatie gegeven wordt over het bedrijf waar ze meer samenwerken in dit land

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PostNL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dacelo