Klacht: Gesloten terwijl op website open staat

Poppe Coaching en Mentorschap in Zorg op 08 juni 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

PostNL klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ PostNL has been notified of this complaint
⏳ Wacht op reactie
Bedrijf PostNL
Status Open
Datum 8 juni 2024

Een klant van PostNL ervaart frustratie omdat het afhaalpunt aan de Branderweg in Zwolle op zaterdag gesloten was, terwijl de website aangeeft dat het geopend zou zijn van 8 tot 10 uur. Deze situatie leidt tot ongemak voor de klant, die voor een dichte deur staat.

Mijn Klacht:

Goedemorgen,
Ik vind het heel jammer dat ik op de website lees dat het punt aan de Branderweg in Zwolle van 8 tot 10 u open is op zaterdag.
Nu sta ik hier voor een dichte deur.
Heel erg vervelend

Gewenste Oplossing:

Dat de functie van u heeft post, functioneert en dat de deur open is volgens de aangegeven tijden op de website.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM