Klacht: Geen post of herstel aan geadresseerde?

EvanRiet op 05 februari 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vind t raar dat de laatste maand alle post te laat ontvang of niet, in de app staat dan dat ik een brief ontvang maar is nooit aangekomen, dit is laatste 3 maanden 2x voortgekomen… nooit meer ontvangen?
De laatste weken ontvang ik ook vaak post met een sticker herstel aan geadresseerde, hoewel t adres gewoon klopt? Erg vreemd. Ik wacht nu weer op post wat ik afgelopen donderdag had moeten ontvangen (volgens de app) maar tot opheden nog niets gehad. Hoe kan ik dit oplossen? Ik hoor graag van u.

Gewenste Oplossing:

Dat de post weer op tijd komt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over PostNL
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PostNL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door EvanRiet