Klacht: bezorger

xgeerx op 08 juni 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

als wij iets bestellen en het word bezorgd door postnl dan gaat dat op de volgden manier.
Ook al zijn we thuis, het pakket ligt dan of beneden op de brievenbussen of het ligt voor de deur.
Afgelopen week hadden wij weer eens iets groots besteld en dat zou bezorgd worden. Dan belt de bezorger aan mij een andere flat, zodat de deur open gaat. Vervolgens schuift hij het pakket naar binnen en gaat er met gierende banden vandaar.
Er noest vandaag een zwaar pakket worden opgehaald, speciaal op zaterdag laten doen. De bezorger stopt voor de deur, laat een pakketje achter op de brievenbussen voor een van de buren en verdwijnt weer. Vervolgens krijgen wij bericht dat het pakket niet opgehaald kon worden. Dus dat word weer een nieuwe afspraak maken en mijn geld niet terug krijgen omdat het pakket niet opgehaald is. Al zo vaak een klacht ingediend maar het helpt niet

Gewenste Oplossing:

een normale bezorger die zijn werk doet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door xgeerx