Klachten over PostNL

PostNL bezorgt post en pakketten in binnen- en buitenland, voor zowel particuliere als zakelijke klanten. Het is onze ambitie om de favoriete bezorger... Lees meer >

69% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 4 in Koeriersbedrijven en post

2.4 /10
760 stemmen
760

Poststukken komen niet aan

Klacht van linka op 12 maart 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb nu voor de zoveelste keer geen poststukken ontvangen! Ditmaal gaat het om 4 poststukken van waternet, waardoor ik nu dwangbevelen heb en extra kosten! Ik heb vaker geen post ontvangen waar ik uiteindelijk de dupe van word van o.a. : -delaymybill -youfone -gemeente... Lees meer

Pakket te vroeg bezorgd

Klacht van Lindalupos op 12 maart 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik had een bestelling gedaan via internet, die als pakket geleverd zou worden. Hij werd afgelopen zaterdag om tien uur 's ochtends aangeboden. Ik woon in een appartementencomplex waarbij de voordeur open gedaan kan worden via een intercom. Blijkbaar was... Lees meer

Klacht van lijster op 09 maart 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Product afgeleverd(06 maart 2012) op totaal ander adres, nl. Leliestraat 11. Gelukkig hebben deze mensen ons telefoonnr. opgezocht en ons gebeld. (Het pakje was bij de buren van deze mensen afgegeven op)Het had maar zo kunnen zijn dat wij het nooit... Lees meer

Compliment van B.H.M.Bos op 24 januari 2024 over PostNL

Lastig om daar al wat van te zeggen, maar vermoedelijk komt het wel weer goed.....

Compliment van Susanne link op 20 december 2023 over PostNL

GISTEREN AVOND KREEG IK DE BRIEF

Compliment van Bobske op 10 december 2023 over PostNL

De postbus werd wel geleegd, maar niet goed. Overige bestemmingen bleef bomvol, zat vast iets klem. Pas na 2x klacht PostNL en klacht hier gebeurde het fatsoenlijk op 5-1, bleek later (uit mijn poststukken) dat al sinds 26-11 niet goed geleegd was.

Compliment van allemaal10 op 20 november 2023 over PostNL

moet het nog zien want vaste bezorgster is denk ik ziek maar houden moed en hoop

Compliment van Veritas3 op 21 november 2023 over PostNL

Helder beantwoord. Dank.

Compliment van Piasiuu op 30 oktober 2023 over PostNL

O Boże to nie można było zostawić awizo że tam jest??? Dziękuję za wiadomość dzisiaj się pojawię odebrać!

Compliment van hoplazo op 30 oktober 2023 over PostNL

Dank u wel voor de reactie op mijn bericht.
Het is gelukkig opgelost.
Misschien de bezorger een brilletje geven. [LOL]
Mvg Gert Tempelman

Compliment van Jacob Faken op 28 oktober 2023 over PostNL

Op mijn adres heb ik geen melding gekregen dat er post was aangeboden. Ik wist ook niet dat het in een AH-winkel was afgeleverd. Intussen bleek uit track&trace dat de post nog steeds in Amsterdam was (na de melding van de post bij de douane in Den Haag volgde de melding van de post in Amsterdam en dat bericht is op track&trace onveranderd gebleven) Vandaag vertelde men mij dat de post terug gestuurd was naar Amsterdam. Is het te regelen dat de post alsnog naar mijn adres wordt gestuurd? Als ik in mijn brievenbus een melding had gekregen en ook een juist bericht via track&trace, dan was dit niet gebeurd.

Compliment van Mijn paketten op 29 september 2023 over PostNL

Ik gun Post NL het goede imago dat ik lang heb ervaren. Ik hoop dat de bezorger zijn verantwoordelijkheid vortaan goed neemt en dat hij de kans daarvoor krijgt

Compliment van Jamila15 op 20 september 2023 over PostNL

Bedankt klacht.nl mijn klacht is opgelost door post.nl

Compliment van Noria Benyelloul op 04 september 2023 over PostNL

Beste postnl,
bedankt voor deze oplossing ook voor jouw antwoord .

Compliment van Spirit 72 op 06 september 2023 over PostNL

Ik heb inmiddels een vel postzegels en een excuus-kaart ontvangen. Het bewuste poststuk is bij de tweede keer verzenden wel goed bezorgd. Waarvoor dank.

Compliment van Michiel van der Sangen op 25 augustus 2023 over PostNL

Ik heb inderdaad inmiddels de vvvbon gehad. Daarmee is het netjes opgelost. Hartelijk dank PostNL

Compliment van methusela op 15 augustus 2023 over PostNL

De verzender verklaart het pakket aan postnl te hebben afgegeven. Postnl verklaart dat het online is aangemeld maar niet ontvangen. Bedrijf is telefonisch niet te bereiken. Moet bedrijf bewijs hebben dat pakket is afgegeven aan postnl?

Compliment van Gkblijle op 11 augustus 2023 over PostNL

Fijne oplossing

Compliment van Marcel Freijters op 15 augustus 2023 over PostNL

Ja, ik snap dondersgoed dat zware pakketten voor een dame niet fijn zijn, maar als ze die niet willen accepteren, dan moeten ze geen PostNL afgiftepunt worden.

Compliment van ebomm op 01 februari 2024 over PostNL

Uiteindelijk goed opgelost.

Compliment van BakkerBakker op 20 juli 2023 over PostNL

Hallo, bedankt voor de snelle terugkoppeling! Ik heb de AH gebeld en het is bevestigd. De kast gaat volgende week (24 juli) in gebruik. PostNL had in dit geval geen andere optie. Ik zal vanaf dan weer bestellen en laten bezorgen op het afhaalpunt.

Compliment van Sahrawi op 17 juli 2023 over PostNL

Jah en dat meneer zich tijdens werk uren niet bezig moet houden met ander mans afkomst en al helemaal niet doodlustig je telefoon pakken en mensen filmen terwijl je zelf fout bezig bent en je die energie in het verkeer investeert in plaats van zijn online leven mvg