Klacht: PostNL raakt pakketje kwijt en weet niet waar die is

op 16 januari 2014 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

En om nog maar even verder te gaan met PostNL *zucht*. Wij hebben 2 weken terug een pakketje terug gestuurd naar een antwoordnummer omdat het bestelde product niet goed was. Wij hebben netjes het pakketje afgeleverd bij een afleverpunt. Nu is ineens het pakketje kwijt en heeft de webshop ons teruggestuurde product niet ontvangen.
Het is namelijk wel de bedoeling dat wij ons geld terug krijgen van de webshop, maar als PostNL ons pakketje kwijt raakt??

Gewenste Oplossing:

Het pakketje terug vinden en anders met een schadevergoeding komen. Wij hebben namelijk netjes het product teruggestuurd en willen ons geld terug van dit product.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 26 november 2014 om 13:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

Sinds 1 november neemt PostNL ook de klachten in behandeling die op de site van Klacht.nl worden ingediend.

Omdat uw klacht al lange tijd geleden is geplaatst, gaan wij ervan uit dat deze verouderd is of op een andere wijze al is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Blankestijn